تیم های برتر چهارمین دوره مسابقات کشوری امداد و نجات و کمک های اولیه مشخص شدند؛

گهرزمین، فاتح قله های امداد و نجات و کمک های اولیه کشور

گهرزمین، فاتح قله های امداد و نجات و کمک های اولیه کشور
کدخبر : 556810

آیین افتتاحیه این مسابقات عصر روز سه شنبه 27 اریبهشت ماه 1401 به میزبانی شرکت گهرزمین و همراهی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در سالن هتل قائم سیرجان برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد:  این مسابقات با حضور ۹۶ نفر و در قالب ۲۵ تیم از سراسر کشور در محوطه روباز هتل قائم سیرجان آغاز و به مدت ۲  روز ادامه یافت.

IMG-20220518-WA0034

 

سید شجاع الدین گلسرخی، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی  (HSE) شرکت گهرزمین در آیین افتتاح این مسابقات گفت: یکی از مسئولیت های مهم شرکت های معدنی و صنعتی، ایجاد پایگاههای اورژانس و امداد و نجات است. و با توجه به نکته ی حائز اهمیتی همچون اولویت داشتن ایمنی و سلامتی کارکنان شرکتها و معادن، بایستی کارکنان شاغل در بخش اورژانس معادن همیشه سطح آمادگی شان ارتقا پیدا کرده و مهارت های فردی شان بِروز شود.

 

IMG-20220518-WA0036

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری این مسابقات بصورت سالیانه که هم اکنون شاهد چهارمین دوره آن در شهرستان سیرجان هستید برای تحقق این هدف بزرگ است که نیروهای ایمنی و اورژانس در بهترین شرایط بدنی و آمادگی باشند و سلامتی تمامی کارکنان شاغل در معادن کشور تضمین شود. الحمدالله امسال شرکت گهرزمین میزبان 25 تیم از زُبده ترین تیم های اورژانس معادن سراسر کشور می باشد که به مدت 2  روز باهم به رقابت پرداخته و سطح آمادگی شان را محک می زنند.

 

IMG-20220518-WA0037

مدیر HSE شرکت گهرزمین در پایان گفت: بنده جا دارد از مجموعه همکارانم در بخش های رفاهی و روابط عمومی که زحمات بسیاری را متحمل شده و امور تدارکات، هماهنگی و اطلاع رسانی شایسته این دوره از رقابتها را عهده دار بودند، تقدیر و تشکر نمایم. همچنین از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز که برگزار کننده این مسابقات می باشد سپاسگزاری می کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: