اهدای جوایز برندگان مسابقه «عصر ظهور» و «قرآن کریم»

اهدای جوایز برندگان مسابقه «عصر ظهور» و «قرآن کریم»
کدخبر : 557027

برندگان مسابقات کتاب‌خوانی «عصر ظهور» و «قرآن کریم»، تجلیل شدند.

به گزارش شما و اقتصاد: در این مراسم از دارندگان رتبه اول تا سوم مسابقه کتابخوانی «عصر ظهور» که توسط بسیج شرکت مس در ماه مبارک شعبان برگزار شده بود با اهدای جوایز نقدی تجلیل شد. همچنین از میان تمام شرکت کنندگان نیز به قید قرعه به یک نفر دیگر جایزه نقدی اهدا شد.

در بخش دیگری از این مراسم به ۹ نفر که توانسته بودند در مسابقه «قرآن کریم با محوریت ترجمه خواندنی استاد علی ملکی» بیشترین امتیاز را کسب کنند، جوایز نقدی اهدا شد.

به منظور ارج نهادن به خوانش قرآن کریم در میان کارکنان شرکت ملی مس، از میان افراد شرکت‌کننده نیز به قید قرعه به یک نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به همراه اعضای تحت تکفل تعلق گرفت.

این دوره از مسابقه قرآن کریم با محوریت ترجمه‌خوانی به همت روابط عمومی شرکت مس، برگزار شده و در هر دهه از ماه مبارک رمضان، نتایج مسابقات بررسی و نفرات برتر در هر دهه مشخص و جوایز دریافت کردند.  

مراسم اهدای جوایز این ۲ مسابقه، با حضور محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستم‌های اطلاعاتی، محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس، عزت‌اله صادقی‌نژاد مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد و جمعی از نمازگزاران و کارکنان ظهر روز اول خرداد برگزار شد.

مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: