پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت قهرمانی تیم تکواندوی مس سونگون ورزقان

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت قهرمانی تیم تکواندوی مس سونگون ورزقان
کدخبر : 557194

دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی قهرمانی تیم تکواندوی مس سونگون ورزقان را تبریک گفت.

به گزارش شما و اقتصاد: متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

«باشگاه فرهنگی-ورزشی مس سونگون ورزقان به عنوان یکی از باشگاه‌های زیر مجموعه شرکت ملی مس ایران، در چندسال اخیر به واسطه افتخارات پیاپی ورزشی و از آن مهم‌تر رفتار جوانمردانه و اخلاقی ورزشکارانش به یکی از الگوهای ملی تبدیل شده است.

تزریق این روحیه جهادی به رگ‌های ورزشکاران که برخاسته از ایمان، اعتقاد و سختکوشی کارگران، مهندسان، مدیران و دعای خیر خانواده‌های ایشان است هر بار مدال افتخار تازه‌ای را به سینه شرکت ملی مس ایران اضافه می‌کند.

کسب عنوان قهرمانی تیم تکواندو مس سونگون ورزقان در مسابقات کشوری علاوه بر شادی‌‌آفرینی برای مردم نجیب و خونگرم استان آذربایجان شرقی و به ویژه مردم شریف ورزقان، نشانگر هدفگذاری درست در حوزه ورزش قهرمانی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بوده و آن را شروعی برای فتح قله‌‌های موفقیت در عرصه‌ی بین‌المللی با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آوریم.

اینجانب قهرمانی تیم تکواندوی مس سونگون ورزقان را صمیمانه تبریک عرض نموده و از مدیرعامل باشگاه، سرمربی، بازیکنان، کادر فنی، هواداران خونگرم و تمامی اعضای باشگاه برای رقم زدن این موفقیت بزرگ کمال تشکر را دارم.

همچنین از بازیکنان، مربیان و سرپرستان تیم تکواندو باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان که در این رقابت‌ها به مقام سومی دست یافته‌اند نیز سپاسگزاری می‌کنم.»

مس پرس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: