با حکم معاون وزیر صمت و رئیس ایدرو

هیئت مدیره جدید مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب شدند

هیئت مدیره جدید مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب شدند
کدخبر : 557703

اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با حکم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب و سعید کاظمی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

به گزارش شما و اقتصاد: معاون وزیر صمت در نشست انتصاب هیات مدیره با تاکید بر این که  مجتمع صنعتی اسفراین ظرفیت و سرمایه ملی و مزیتی منطقه‌ای است ، گفت: ایدرو  ارتقای مستمر مجموعه فولاد اسفراین به ‌عنوان بزرگترین سازنده فولادهای آلیاژی را به جد در دستور کار دارد و در سیاست‌های وزارت صمت در دولت مردمی  نیز توجه مضاعفی برای توانمندسازی و حمایت‌های کارشناسانه از صنایع بزرگ و پیشران معطوف شده است.

علی نبوی همچنین نقش موثر فولاد اسفراین برای  رفع نیازهای کشور در زمینه  مقاطع فولاد آلیاژی و تجهیزات خاص به ویژه در شرایط تحریم‌ سال‌های اخیر و نیز داخلی‌سازی محصولاتی مانند مته های حفاری تونل TBM ، غلتک های مورد نیاز صنایع فولادی ، خرد کن‌های معدنی فشار بالا HPGR را نمودی از توانمندی داخلی و ملی ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت مدیره این کارخانه استراتژیک خواست تا این مسیر را با شتاب و دقت بیش از پیش دنبال نمایند.

نبوی همچنین رضایت مندی مشتریان مجتمع فولاد اسفراین در ابعاد کیفیت ، تحویل به موقع و رقابت پذیری بهای تمام شده را بسیار مهم ارزیابی و بر اولویت بخشی به تامین نیازهای  مواد اولیه صنایعی که اقلام پروژه های بزرگ ملی را تولید می کنند ، تاکید کرد .

معاون وزیر صمت در همین راستا با توجه به اهمیت پروژه ملی طرح ۲۱۶ هزار تنی نگهداشت نفت که لوله های جداری و جریانی آن در کارخانه لوله گستر اسفراین تولید می شود تامین نیاز این قبیل پروژه ها را اولویتی کلیدی خواند .

رئیس ایدرو همچنین با اشاره به سطح بالای تجربه و دانش سرمایه انسانی این مجموعه بزرگ از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین  خواست تا برنامه  های بهبود مستمر کمی و کیفی محصولات ، ارتقای بهره وری کل عوامل تولید و توانمندی سازی بیش از پیش منابع انسانی را در دستور کار قرار دهند.

فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو نیز در این مراسم با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری انسجام در اجرای بهینه برنامه ها و نیز ارائه طرح های کوتاه مدت ، میان مدت  و بلند مدت توسعه و تولید در بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژی کشور را ضروری برشمرد .

با حکم معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو سعید کاظمی، وحید امیر جهادی و کوروش خیرخواه به عنوان اعضای هئیت مدیره منصوب و سعید کاظمی  به عنوان مدیرعامل انتخاب شد .

کاظمی دانش آموخته مهندسی برق،  کارشناسی ارشد و DBA مدیریت است که پیش از این سوابقی چون مدیرعامل ذوب آهن افق ، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی زنجان و مشاور معاون وزیر صمت را در کارنامه خود دارد .

سوابق همکاری و مدیریتی در صنایع برق ، غذایی ، نساجی و ستاد سازمان های صمت و اتاق تعاون از دیگر بخش های تجربیات این مدیر جوان است .

در این نشست همچنین از زحمات سید داوود اوجاقی سرپرست سابق مجتمع صنعتی اسفراین قدردانی شد.

الیاسی مدیر کل حراست  و ‌کمانه مدیر ارتباطات نیز موارد حوزه‌های تخصصی را با اعضای هیات مدیره به تبادل نظر گذاشتند.

 

 

 

ایدرو نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: