در راستای صادرات میلگرد آجدار به کشور آلمان

ذوب آهن اصفهان گواهینامه همولوگیشن را دریافت کرد

ذوب آهن اصفهان گواهینامه همولوگیشن را دریافت کرد
کدخبر : 560236

ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران، با دارا بودن استانداردها و گواهینامه های گوناگون و بر پایه شعار دیرینه با اطمینان بسازید در کنار تامین نیاز داخلی، مرزهای بین المللی را نیز برای صادرات به بیش از بیست کشور جهان درنوردیده است و...

ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در ایران، با دارا بودن استانداردها و گواهینامه های گوناگون و بر پایه شعار دیرینه با اطمینان بسازید در کنار تامین نیاز داخلی، مرزهای بین المللی را نیز برای صادرات به بیش از بیست کشور جهان درنوردیده است و این افتخار آفرینی ها سبب شد شناسنامه صنعت فولاد ایران به عنوان تنها شرکت ایرانی،در تاریخ هفتم تیرماه گواهینامه همولوگیشن را برای صادرات محصول میلگرد آجدار به کشور آلمان دریافت نماید.  

* محمد صدری مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان در این خصوص به خبرنگار ما گفت : با توجه به مطالعه بازار و نیازسنجی انجام شده جهت صادرات به کشور آلمان،محصولات میلگرد آجدار مطابق استاندارد DIN۴۸۸ در دستور تولید قرار گرفت، لذا با نماینده ممیزی و تایید کننده نهایی محصول مطابق این استاندارد،جهت انجام ممیزی و ارزیابی شرایط فنی و فرایندهای سازمان با الزامات استاندارد های ISO۹۰۰۱ و DIN۴۸۸ از انتهای سال ۹۹ هماهنگی های لازم به عمل آمد.   

مدیر کیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : بر این اساس کلیه فرایندها و دستورالعمل های مرتبط شرکت مطابق با الزامات سیستم مدیریت کیفیت (  (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵مورد بررسی و ممیزی قرار گرفت که نهایتاً منجر به صدور گواهینامه جهت محصول میلگرد آجدار مطابق با استاندارد DIN۴۸۸  گردید.   

* سیاوش خواجوی مدیر بخش فولادسازی ذوب آهن اصفهان نیز در ادامه گفت : مطابق با گواهینامه همولوگیشن برای محصولات B۵۰۰B (نوعی میلگرد آجدار)،بر اساس دستور العمل موجود در فولادسازی برای این مارک، ذوب مطابق با شرایط خاص و با توجه به کلیه پارامترها آماده شد.

* محمود پور شعبان مدیر آزمایشگاه مرکزی شرکت نیز گفت:  جهت انطباق با الزامات استاندارد DIN ۴۸۸ لازم بود تا پس از بررسی استاندارد توسط تیم کارشناسی آزمایشگاه مرکزی، تست ها، متد و تجهیزات مورد نیاز مشخص گردد. پس از انجام این مهم، کیفیت این محصولات با انجام تست های مذکور با صحت و دقت بالا و با بکارگیری تجهیزات پیشرفته توسط آزمایشگاههای این مدیریت صحه گذاری گردید.

* علیرضا مهرابی قائم مقام مدیر مهندسی نورد شرکت نیز با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان اولین شرکت ایرانی است که موفق به دریافت گواهینامه همولوگیشن شد،بیان کرد : این گواهینامه،کیفیت مطلوب محصول میلگرد آجدار و خواص مکانیکی منحصر به فرد آن را نشان می دهد.

قائم مقام مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان گفت : اخذ این گواهینامه مسیر را برای ورود محصولات ذوب آهن به بازار های کشور آلمان هموار می کند و ارزش آفرینی فراوانی را در پی دارد.

شایان ذکر است این موفقیت بر پایه نیازسنجی های صورت گرفته توسط معاونت بازاریابی و فروش و به منظور حضور در بازارهای اروپایی با همکاری بخش های مختلف شرکت به ثمر نشسته است.

 

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: