به سرپرستی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران؛

هیأت تجاری ایران عازم صربستان شد/ هدف؛ توسعه همکاری‌های دو جانبه و مناسبات تجاری

هیأت تجاری ایران عازم صربستان شد/ هدف؛ توسعه همکاری‌های دو جانبه و مناسبات تجاری
کدخبر : 560325

هیات تجاری ایران به سرپرستی معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت و به منظور توسعه روابط تجاری عازم صربستان شد.

به گزارش شما و اقتصاد:هیات تجاری ایران به سرپرستی علیرضا پیمان‌پاک، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت صبح امروز عازم صربستان شد 

این سفر ۵ روزه با هدف توسعه همکاری‌های دوجانبه، پیگیری موضوعات مطروح شده در کمیسیون مشترک دوجانبه و برنامه‌ریزی برپایی دور بعدی اجلاس این کمیسیون در ایران و توسعه مناسبات تجاری انجام شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده مقرر است در روز اول این سفر همایشی در اتاق بازرگانی صربستان برگزار و  فرصت‌های تجاری دو کشور معرفی و جلسات مذاکرات دوجانبه بین تجار دو کشور برگزار شود.

همچنین در این سفر پیمان پاک، دیدارهایی با مسئولان عالی‌رتبه صربستان از جمله وزیر امور خارجه، وزیر کشاورزی، وزیر معدن و انرژی، قائم مقام وزارت تجارت و وزارت دارایی صربستان خواهد داشت. 

در این سفر نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، رییس اتاق بازرگانی قزوین و جمعی از تجار در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات پزشکی، گردشگری، صنایع غذایی محصولات آرایشی بهداشتی، مواد اولیه پلیمری و کامپاند، فرتیلایزر و اوره، پارافین، مبلمان و صنایع چوب، بذر و سم و کود، محصولات کشاورزی، فناوری اطلاعات، محصولات دانش‌بنیان و ... معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران را همراهی می‌کنند.

 

 

 

پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان توسعه تجارت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: