فولاد مبارکه

حضور مدیران عامل فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان | تقدیر از ستاره‌های سپاهان در جام‌جهانی

حضور مدیران عامل فولاد مبارکه در باشگاه سپاهان | تقدیر از ستاره‌های سپاهان در جام‌جهانی
کدخبر : 571785

مدیران عامل شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان بر ضرورت استعدادیابی در باشگاه سپاهان تاکید کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: پنج شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل، مهدی کفایت معاون توسعه نیروی انسانی، مجتبی پوربافرانی رئیس حوزه ریاست، محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی و احمد یوسف زاده معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه و رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور در مرکز فنی ورزشی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، با کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این مراسم محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد مبارکه، گفت: مفتخر هستیم حضور بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در جام جهانی را ارج گذاری کنیم. امید نورافکن به عنوان یک چهره شاخص در فوتبال ایران تا روزهای آخر در اردوی تیم ملی بود و جای خالی او در جام جهانی احساس می‌شد و همچنین دو چهره شایسته فوتبال سپاهان پیام نیازمند و رامین رضاییان که به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در جام جهانی حضور داشتند؛ البته پیش از آن در اردوهای آماده سازی چندین بازیکن ما مثل شهریار مغانلو، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی و محمد قربانی در لیست ۶۰ نفر تیم ملی بودند.

 

فولاد مبارکه

 

وی افزود: تمرینات تیم فوتبال از ۱۳ تیر ماه آغاز و نزدیک به ۱۰۷ جلسه تمرینات فشرده تا امروز برگزار شده است‌. اردوهای تدارکاتی در تهران و ترکیه برگزار شد که دو بازی بسیار خوب را شاهد بودیم و مسابقات مختلف دوستانه‌ای در این مدت انجام شد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن اشاره به نگاه رو به آینده باشگاه در مسائل علمی و فنی گفت: کادر فنی با دانش و پر تلاش تیم فوتبال توانسته ارتباط خود را به خوبی با بازیکنان برقرار کند و با توجه به برنامه بلند مدت ۳ ساله‌ای که با آقای مورایس داریم، این ارتباط می‌تواند نویدبخش باشد.

ساکت ادامه داد: ارتباطات نزدیک کادر فنی تیم بزرگسالان با تیم‌های پایه یک امر بسیار مشهود است که نسبت به سال‌های گذشته بیشتر، اجرایی‌تر و کاربردی‌تر بین کادر فنی تیم بزرگسالان و آکادمی باشگاه برقرار شده است.

وی افزود: در یک فعالیت مشترک که آقای مورایس در جلسه با هیات مدیره مطرح کرد، پروژه‌ای فعال شد که گروه دوم تیم A را داشته باشیم که بر اساس متدولوژی تیم A تمرین کنند و آموزش ببینند و برای سال‌های آینده تعدادی از آن‌ها بتوانند جذب تیم A شوند؛ در هر جلسه تمرین تیم بزرگسالان بین ۳ تا ۷ بازیکن از تیم‌های پایه در کنار تیم بزرگسالان تمرین می‌کنند.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: مسیر باشگاه و بازیکنان تمرکز بر فوتبال متفاوت بر اساس اندیشه‌های سرمربی است؛ در کنار توانمندی فنی، اخلاق مداری رویکرد اصلی باشگاه بوده و سرمربی و کل بازیکنان به آن توجه دارند. همچنین دوری از التهابات رسانه‌ای و فضایی که تلاش می‌کند تمرکز را در فوتبال بهم بزند از رویکردهای اصلی باشگاه است.

ساکت با اشاره به ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: تلاش بر این است که بازیکنان آمادگی خود را حفظ کنند و تمرکز بر عملکرد خود داشته باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذارند.

وی افزود: امسال جناب آقای طیب نیا به عنوان مرد فولاد ایران انتخاب شدند و برای ایشان، معاونین، پرسنل و کارگران فولاد مبارکه آرزوی موفقیت می‌کنیم که هم در مسیر سخت صنعت هم در مسئولیت‌های اجتماعی در رشته‌های مختلف و بخش‌های مختلف در حال تلاش هستند.

در ادامه این مراسم دکتر محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای اعضای باشگاه و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تمام امکانات و بسترهای که در این مجموعه فراهم شده، نتیجه زحمات و عرق جبینی است که کارگران عزیز شرکت فولاد مبارکه تحمل می‌کنند و از دسترنج آنان است که خود من و شما می‌توانیم فعالیت داشته باشیم؛ این تفاوتی است که باشگاه ما با باشگاه‌های دیگر دارد.

طیب‌نیا ادامه داد: فولاد یکی از سخت‌ترین صنایع بین صنایع مختلف است، ولی کارگران ما جان خود را برای این صنعت میگذارند و اگر مقایسه کنید کارگرانی که در صنعت فولاد مشغول فعالیت هستند نسبت به کارگران در بخش‌های دیگر صنعت سختی بیشتری متحمل شده‌اند.‌

وی افزود: قدردانی شما از زحمات کارگران، تلاش بیشتر شما را می‌طلبد. ما در فولاد مبارکه در همه بخش‌ها در کشور الگو بودیم و هستیم؛ هر روز و هر ماه رکوردهای جدید در فولاد مبارکه ثبت می‌کنیم و این در مجموعه فولاد مبارکه نهادینه شده که باید هر روز بهتر باشیم و برای کشور افتخار کسب کنیم و این موضوع از تک تک زیر مجموعه‌های فولاد انتظار می‌رود و انتظار داریم باشگاه هم مثل همیشه در این مسیر گام بردارد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: جامعه ما بیش از هر چیز نیازمند نشاط و امید است و خوب می‌دانید که فوتبال می‌تواند در این حوزه نقش داشته باشد. نگاه ما در فولاد مبارکه به ورزش در حوزه مسئولیت اجتماعی است؛ معتقد هستم اگر هدف متعالی تری داشته باشیم از مسیر ورزش آن را می‌توان محقق کرد و هدف بالاتری که می‌توانیم داشته‌ باشیم همان مسئولیت اجتماعی است. اگر هدفمان ایجاد نشاط و امید در جامعه و غیرت ملی باشد، سایر اهداف در کنار آن محقق می‌شود.

طیب نیا ادامه داد: تیم ارزشمندی داریم و به آن افتخار می‌کنیم. سرمربی تیم از نظر دانش مربیگری در اوج است و مهمتر از آن با اخلاق است. اخلاق برای ما بسیار با اهمیت است و باید سرلوحه کار باشد؛ این بسیار برای ما مهم است.

وی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به استعدادیابی در ورزش گفت: شکل گیری خوب تیم‌های پایه به عنوان یک باشگاه الگو و پرورش بازیکنان در رده نوجوانان و جوانان سرلوحه باشگاه باشد.

در ادامه این دیدار از امید نورافکن، رامین رضاییان و پیام نیازمند، ملی پوشان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تجلیل شد. همچنین جلال علی محمدی به نمایندگی از تیم و باشگاه سپاهان از مدیرعامل شرکت فولادمبارکه به مناسبت انتخاب ایشان به عنوان مرد سال فولاد ایران تقدیر کرد.

 

فولاد مبارکه

 

فولاد مبارکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: