سوم تا پنجم اسفند ماه برگزار می شود:

بزرگترین استارتاپ ویکند با محوریت فناوری اطلاعات در صنایع معدنی با محوریت فولاد سنگان

بزرگترین استارتاپ ویکند با محوریت فناوری اطلاعات در صنایع معدنی با محوریت فولاد سنگان
کدخبر : 575668

بزرگترین استارتاپ ویکند با محوریت فناوری اطلاعات در صنایع معدنی با حضور نمایندگان شرکت های دانش بنیان از سوم تا پنجم اسفند ماه در استان خراسان رضوی برگزار می شوند.

به گزارش شما و اقتصاد: بزرگترین همایش استارت آپ ویکند با حضور نمایندگان شرکت های دانش بنیان و مسئولین پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی از چهارشنبه ۳ اسفند ماه تا روز جمعه پنجم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود. علاقه مندان به شرکت در این استارتاپ می توانند در حاشیه آن  علاوه بر سخنرانی و آشنایی با موضوعات تخصصی از  کارگاه های  آموزشی بهره مند شوند.

IMG-20230220-WA0039

IMG-20230220-WA0038

 

 بنابر این گزارش تور فناوری  با هدف بازدید و ارائه فرصت های کسب و کاری در عرصه فناوری اطلاعات در صنایع معدنی ویژه شرکتهای فعال و توانمند در قالب همایش استارت آپ ویکند با محوریت اتوماسیون، هوشمند سازی و هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و سایر ایده های بین رشته IT  برگزار می شود.

 شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی   منطقه با محوریت فولاد سنگان در برگزاری این استارتاپ بزرگ مشارکت دارند همچنین علاقه مندان میتوانند در قالب این همایش ۵۴ ساعت آموزش تجربه ایجاد کسب و کار به همراه جوایز ارزنده دریافت کنند.

 این نخستین رویداد در راستای همایش های ملی فناوری اطلاعات در صنایع معدنی است که محوریت آن فناوری اطلاعات گردشگری و معدن است. همچنین علاقه مندان تا یکم اسفندماه فرصت داشتند از طریق پایگاه اینترنتی khaf.startupsevent.ir در استارتاپ ویکند شرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: