مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شد

مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین معرفی شد
کدخبر : 579536

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حکمی علیرضا ارغائی را به سمت مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین منصوب کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: علی نبوی معاون وزیر صمت و رئیس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مجتمع صنعتی اسفراین، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در این مجتمع، بر افزایش تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر و اولویت بخشی به طرحهای توسعه ای تأکید کرد.

IMG_20230529_182901_093

در ادامه این نشست، با تقدیر از عباس بیابانی مدیرعامل سابق مجتمع صنعتی اسفراین، علیرضا ارغائی به عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه بزرگ صنعتی معرفی شد و عباس بیابانی در هیأت مدیره این مجتمع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

علیرضا ارغایی پیش از این انتصاب، مدیر صنایع پیشرفته و فناوری های نو ایدرو بوده و دانش آموخته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف است و سوابق اجرایی دیگری چون مجری طرح بازسازی و نوسازی صنایع عراق و سوریه، مدیرعاملی شرکت گسترش صنایع بلوچ، مجری بازسازی کارخانه قند ذزفول، رئیس هیأت مدیرکت شرکت دریا دانش فناور پارس و ... را در کارنامه خود دارد. 

همچنین پس از پایان جلسه دکتر علی نبوی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیأت عامل ایدرو، دکتر مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو، مهندس اوجاقی مدیر بهره برداری ایدرو و هیأت همراه با همراهی مهندس ارغایی مدیرعامل جدید این مجموعه، از بخشهای مختلف شرکت بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد بزرگ صنعتی و تولیدی را بررسی کردند.

مجتمع صنعتی اسفراین از شرکتهای تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و بزرگترین تولیدکننده قطعات و مقاطع فولاد آلیاژی در خاورمیانه است.

 

 

روابط عمومی مجتمع صنعتی اسفراین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: