ارائه خدمات پزشکی رایگان با مشارکت فولاد اکسین خوزستان

ارائه خدمات پزشکی رایگان با مشارکت فولاد اکسین خوزستان
کدخبر : 581112

با مشارکت و همکاری شرکت فولاد اکسین خوزستان خدمات پزشکی رایگان توسط گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) با سرپرستی دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با دعوت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در منطقه قلعه چنعان مستقر شده و به درمان و تجویز داروی رایگان پرداختند.
f1ed19ad-c5c6-4559-8ae5-64551b00cbdf

خدمات رایگانی همچون ویزیت متخصص جراحی اعصاب، نورولوژی، ارتوپدی، جراح عمومی‌، متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان و پزشک عمومی از جمله موارد خداپسندانه و خیرخواهانه ای می‌باشد که توسط گروه جهادی امام رضا (ع) ارائه می گردد.

این گروه پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص بوده که بیش از ده سال گذشته با مدیریت دکتر رضا جباری در مناطق کم برخوردار خدمت می کنند و در ساعات حضور خود در منطقه قلعه چنعان بالغ بر پانصد بیمار را ویزیت کردند.
238261e6-9ccc-4783-9b74-c09c17e5eb4e

علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتگویی با خبرنگار روابط عمومی بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ها، خصوصاً در مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: ما در فولاد اکسین خوزستان خود را موظف و مکلف به اقدام در حوزه مسئولیت های اجتماعی کردیم، بنابراین منتظر نیستیم تا درخواستی یا تکلیفی باعث شود تا اقدام نماییم.

وی افزود: بی‌شک هرگونه اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه نزد خداوند متعال محفوظ می‌ماند و اثرات آن را در زندگی و تولید خواهیم دید.
599019c1-c788-4943-8d23-5b34e81fa41a

در پایان یادآور می‌شود که، دکتر جباری به عنوان بهترین جراح مغز و اعصاب در تهران رتبه برتر بورد تخصصی جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات، فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با مهارت در جراحی های اندوسکوپیک مغزی، هیپوفیز، جراحی قاعده جمجمه(skull base)، و جراحی ستون فقرات با ارایه بهترین خدمات تشخیصی و درمانی به خدمت رسانی به بیماران می‌پردازند، وی متولد سال ۱۳۶۱ در مسجدسلیمان است و در تمام سالهای خدمت خود به جراحی رایگان بیماران کم درآمد و ناتوان در سراسر کشور پرداخته است و به‌عنوان یک الگو در کشور مورد توجه قرار دارد.




شرکت فولاد اکسین خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: