نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | سه شنبه ۲ دی | ۹۹/۱۰/۰۲

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | سه شنبه 2 دی | 99/10/02
کدخبر : 537188

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو در روز سه شنبه 2 دی را با ما دنبال کنید .........

 

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | سه شنبه ۲ دی | ۹۹/۱۰/۰۲

 

 

 

در حال بروزرسانی ........ 

 

 


خبرداغ : درآمد باورنکردنی و میلیاردی همسر شاهرخ استخری لورفت + عکس


 

پیش‌بینی قیمت طلا امروز ۲ دی ۹۹

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، جو بازار طلا آرام است. چنانچه فردا انس جهانی طلا کاهش یا افزایش نیابد قیمت طلا و سکه روند با ثباتی دارد و قیمت‌ها چندان تغییر نمی‌کند.

همچنین اقتصادنیوز نوشت: قیمت‌های آتی طلا در معاملات ظهر روز دوشنبه در ایالات‌متحده روند ثابتی داشتند و پس از رسیدن به بالاترین حد خود در شش هفته گذشته ، توانستند ضررهای روزانه خود را جبران کرد. همچنین قیمت نقره با رشد خوبی روبرو شده و در روزی که گذشت به بالاترین سطح در سه ماه گذشته رسیده است.

نگرانی‌هایی درباره نوع جدید کووید۱۹ میان سرمایه‌‌گذاران ایجادشده که به نظر می‌رسد امید برای آینده روشن اقتصاد جهانی کمرنگ شده است. معاملات آتی طلا تحویل در فوریه(بهمن) با ۱.۳۰ دلار کاهش به ۱۸۸۷.۶۰ دلار رسید و نقره تحویل در مارس (فروردین) با ۰.۴۸۲ دلار افزایش با ۲۶.۵۱ دلار در هر اونس رسید.

طلا بفروشید، نخرید

در بازار نقدی نیز باوجودآنکه در میانه روز و پس از اعلام توافق برای بسته مالی طلا از 1900 دلار عبور کرد اما تعطیلی در لندن و بسته مرزها موجب شد بازار عقب‌نشینی کند برخی با اشاره به این‌که لندن یکی از مراکز مهم دادوستد طلا است سخت شدن حمل‌ونقل طلا را یکی از دلایل این اتفاق برمی‌شمارند.

در حال حاضر قیمت هر اونس طلای نقدی با کاهش کمتر از ۰.۵ درصد، ۱۸۷۶ دلار و ۲۰ سنت شده است. بر اساس گزارش اینوستینگ، سرمایه‌گذاران با توجه به روند کاهشی قیمت طلا در ساعت‌های گذشته، دست به فروش سرمایه طلای خود کرده‌اند و این سایت نیز فروش قوی را به سرمایه‌گذاران در این مدت پیشنهاد می‌کند.

 


خبرداغ : گلشیفته فراهانی در دوران بارداری + عکس لورفته از بارداری گلشیفته فراهانی


 

قیمت‌های بازار طلا و سکه در اولین روز فصل زمستان / قیمت دلار و یورو امروز ۹۹/۱۰/۱

قیمت طلا و سکه امروز، بر خلاف رشد بهای طلای جهانی، کاهش یافت که بر این اساس قیمت سکه تمام طرح جدید به یازده میلیون و ۸۲۶ هزار تومان رسید.

 قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر خبر توافق پیرامون بسته کمک مالی آمریکا، حداکثر یک درصد صعود کرد و به بالاترین حد در یک ماه و نیم اخیر رسید.

بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۸ درصد افزایش، به ۱۸۹۶ دلار و ۳۹ سنت رسید در حالی که اوایل معاملات تا مرز ۱۸۹۹ دلار و ۲۹ سنت پیش رفته بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۷ درصد افزایش، به ۱۹۰۲ دلار و ۷۰ سنت رسید.

به گفته استفن اینس، استراتژیست بازار جهانی در شرکت اکسی کورپ، اکنون که توافق بسته کمک مالی در آمریکا حاصل شده است، طلا نیروی صعودی کافی برای رسیدن به بالای مرز ۱۹۰۰ دلار تا پایان سال و حتی صعود به سطح ۱۹۲۵ دلار را پیدا می‌کند. اگر بسته کمک مالی را با خوش‌بینی برای پایین نگه داشتن نرخ‌های بهره به مدت طولانی از سوی بانک مرکزی آمریکا یکی کنیم، می توان انتظار داشت که قیمت طلا حداقل تا مارس ۲۰۲۱ به خوبی پشتیبانی خواهد شد.

بانک مرکزی آمریکا هفته گذشته وعده داد تا زمانی که از احیای اقتصادی آمریکا اطمینان حاصل نکند، به برنامه خرید اوراق قرضه ادامه می‌دهد.

صعود طلا با وجود رشد ارزش دلار روی داد که از تشدید مقررات قرنطینه در سراسر جهان پشتیبانی شد.

آوتار ساندو، مدیر ارشد کالا در شرکت فیلیپ فیوچرز در یادداشتی نوشت: وخامت همه‌گیری ویروس کرونا رشد اقتصاد جهانی را محدود کرده و بانک‌های مرکزی سراسر جهان را واداشته است سیاست‌های پولی تسهیلی اتخاذ کنند که به نفع طلا خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، نرخ‌های بهره پایین‌تر هزینه نگهداری طلا را کاهش داده و جذابیت سرمایه گذاری در این فلز ارزشمند را تقویت می‌کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۳.۳ درصد صعود کرد و به ۲۶ دلار و ۶۱ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۶ درصد افزایش، ۱۰۴۲ دلار و ۷۴ سنت معامله شد. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد افزایش، به ۲۳۷۱ دلار و ۷۶ سنت رسید.

بر اساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ‌دوشنبه 1 دی ساعت 19، با 57 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 25،453 تومان‌ معامله شد.

همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم 25 هزار و 450 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 24 هزار و 450 تومان خریداری می‌کنند.

قیمت یورو در بازار آزاد امروز دوشنبه 1 دی ساعت 19، با 550 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 30،648 تومان معامله شد.

همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۶۸۵ تومان تعیین شد.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 31 هزار تومان‌ اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 30 هزار تومان است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم یازده میلیون و 300 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید یازده میلیون و 826 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و 141 هزار و 900 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 6 میلیون و 200 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع‌سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب 4 میلیون و 200 هزار تومان و دو میلیون و 320 هزار تومان است. / تجارت نیوز 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: