رپرتاژ اگهی

ارزفی؛ بستری امن برای معامله و تبدیل بیش از ۵۳۰ ارز دیجیتال

ارزفی؛ بستری امن برای معامله و تبدیل بیش از 530 ارز دیجیتال
کدخبر : 562789

50 تا 60 کلمه کل محتوا : 600 کلمه پلتفرم ارزفی به عنوان نخستین سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و تبدیل بیش از 530 نوع رمز ارز به همراه کیف پول برای تمامی ارزهای داخل سامانه در حال حاضر یکی از بسترهای امن و معتبر ایرانی است که با پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان مجرب خود در این حوزه فعال است و برای مشترکان خود امکان خرید و فروش بیش از 530 ارز دیجیتال معتبر را با سرعت بالا در ثبت سفارش فراهم کرده است.

 

امروزه خرید و فروش ارز دیجیتال آن هم در بسترهای امن و آسان به یکی از نیازها و دغدغه های بسیاری از فعالان این عرصه تبدیل شده است؛ نیازی مهم که برخی پلتفرم های ایرانی مثل ارزفی در پی پاسخگویی به آن برآمده اند و خدمات قابل توجهی در این حوزه به مشترکان خود ارائه می دهند.

پس از گسترش فضای مجازی و انتقال بخش زیادی از معاملات و فعالیت های اقتصادی از دنیای واقعی به دنیای مجازی، حالا این ارزهای دیجیتال هستند که به مرور سهم بیشتری از معاملات مجازی را به خود اختصاص داده اند و از جذابیت های بالایی برای سرمایه گذاری برخوردار هستند.

 

توسعه شتابان ارزهای دیجیتال و تبدیل شدن آن به بازاری امن و سودآور، بسیاری از فعالان اقتصادی را در ایران و جهان ترغیب کرده تا برای داد و ستد وارد این بازار شده و از مزایای سرمایه گذاری و معامله در آن سود ببرند.

در این میان و هم پای بسیاری از پلتفرم های جهانی که به ارائه خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال مشغول هستند، پلتفرم های مجازی و بر خطی مثل «ارزفی» نیز در ایران تلاش می کنند تا با ارائه خدمات متنوع امکان معامله و سرمایه گذاری در این بازار را برای کاربران ایرانی تسهیل کنند.

 

401f377c-ca0e-467e-8825-d1823fcd5438

پلتفرم ارزفی به عنوان نخستین سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و تبدیل بیش از  ۵۳۰ نوع رمز ارز به همراه کیف پول برای تمامی ارزهای داخل سامانه در حال حاضر یکی از بسترهای امن و معتبر ایرانی است که با پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان مجرب خود در این حوزه فعال است و برای مشترکان خود امکان خرید و فروش بیش از 530 ارز دیجیتال معتبر را با سرعت بالا در ثبت سفارش فراهم کرده است.

 

مجموعه ارزفی که فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده با تأکید بر دانش جوانان با انگیزه و با پشتکار زیاد توانسته است یک صرافی درخور شأن ایران و ایرانی را در حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

کاربران این پلتفرم علاوه بر اینکه می توانند از طریق نسخه وب پلتفرم ارزفی از خدماتی چون تبدیل 530 ارز دیجیتال معتبر جهانی بهره ببرند، همچنین می توانند نرم افزار اندرویدی ارزفی را روی تلفن هوشمند خود نصب کرده و معاملات خود را با قابلیت تبدیل لحظه ای دارایی به تومان به انجام برسانند.

 

از آنجایی که بخاطر وجود بسیاری از پلتفرم های نا امن، فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال با خطرهای بالایی همراه است، ارزفی در تلاش است تا با بکارگیری به روزترین استانداردهای امنیتی روز جهان و استفاده از قوی ترین و امن ترین سرورها دارایی مشترکان خود را صد درصد تضمین کند.

اتفاقی که پلتفرم ارزفی تلاش کرده است با ارائه مارکت حرفه ای یا همان p2p  به آن بپردازد و ضمن ایجاد امکان خرید لحظه ای با قابلیت مارکت لیمیت و استاپ لیمیت برای کاربران همچنین امنیت سرمایه گذاری آنها را در بازار ارزهای دیجیتال افزایش دهد.

 

1e72ed40-67e0-407b-9341-102d49791922

 

در مارکت حرفه ای ارزفی با تلاش شبانه روزی تیم فنی ، امکان ترید و معامله برای بیش از ۵۳۰ ارز دیجیتال با جفت ارز تتر فراهم میباشد.

و همچنین امکان معامله اسپات و استاپ لیمیت برای تمامی ۵۳۰ ارز فراهم میباشد و با توجه به حجم بالای معاملات در سامانه ارزفی تضمین انجام تمامی معاملات داده میشود.

به زودی جفت ارز ریال نیز برای بیش از ۵۳۰ ارز دیجیتال در سامانه ارزفی فعال خواهد شد و پیش بینی میشود از استقبال خوبی برخوردار باشیم .

 

از دیگر قابلیت های پلتفرم ارزفی می توان به امکان ایجاد کیف پول الکترونیکی برای مشترکان اشاره کرد که فرایند معامله آنها را در بازارهای جهانی تسهیل می کند.

در پلتفرم ارزفی همچنین امکان رصد لحظه ای قیمت ها و مقایسه بیش از 530 ارز دیجیتال با یکدیگر فراهم شده و مشترکان می توانند وضعیت صعود و نزول هر سهم را در بازه های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه مشاهده کنند.

گفتنی است تیم ارزفی همواره تلاش می کند تا با ایجاد شفافیت در انتقال اطلاعات و حفظ حریم شخصی و خصوصی کاربران به عنوان امن ترین سامانه تبادل ارزهای دیجیتال در ایران ضمن جلب رضایت کاربران، همچنین مراودات مالی ایرانیان داخل کشور با شهروندان خارج از کشور آن هم در دوران تحریم تسهیل کنند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: