عکس دونفره محمدرضا گلزار و همسر فرهاد مجیدی + تصاویر

عکس دونفره محمدرضا گلزار و همسر فرهاد مجیدی + تصاویر
کدخبر : 535521

عکس دیده نشده از محمدرضا گلزار و فرهاد مجیدی را در این صفحه مشاهده می کنید .

 
 

فرهاد مجیدی مربی استقلال است . فرهاد مجیدی و محمدرضا گلزار رفاقت قدیمی با هم دارند . فرهاد مجیدی با استقلال توانست به فینال جام حذفی برسد . عکس دیده نشده از محمدرضا گلزار و همسر اول فرهاد مجیدی را در ادامه مشاهده می کنید :

 

همسر فرهاد مجیدی در بغل گلزار

 

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. وی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.

 


خبرداغ : رقص جلف و نامتعارف گوهر خیراندیش + فیلم لورفته


 

از باشگاه ها تا خداحافظی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد از 8 ماه حضور قرضی در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

 

عکس فرهاد مجیدی

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی پیشکسوت استقلال

 

مجیدی در 2 فصل حضور خود در بهمن کرج 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال 76 مجیدی که تنها 20 سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

 

استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل 77–76 شد. در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت. بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.

 

راپید وین

او در نیم فصل دوم در 12 بازی برای تیم راپید وین به میدان رفت و 4 گل هم به ثمر رساند. مجیدی با پایان فصل 2000–1999 لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.

 

فرهاد مجیدی راپیدوین

فرهاد مجیدی در راپیدوین

 

استقلال تهران

در سال 1379 و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در 6 بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد الوصل راهی کشور امارات شد.

 

بیوگرافی محمدرضا گلزار:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.  صمیمی ترین دوست گلزار،  امین حیایی  است و از ورزشکاران با  علی دایی  صمیمی تر است.

 

محمدرضا گلزار,بیوگرافی محمدرضا گلزار,عکس محمدرضا گلزار

عکس محمدرضا گلزار در گذر زمان

 

خانواده محمدرضا گلزار:

پدر  محمدرضا گلزار  تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۶ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: