حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت بخاطر دوستی با مهراد جم + فیلم جنجالی

حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت بخاطر دوستی با مهراد جم + فیلم جنجالی
کدخبر : 536689

سارا و نیکا از پایتخت حذف شدند. واکنش این دو بعد از تایید این خبر ابراز بی اطلاعی از علت حذف بود. موضوعی که تقریبا قابل پیش بینی بود.

 سارا و نیکا فرقانی بازیگران نوجوان مجموعه پایتخت که در یک سال اخیر حواشی زیادی داشتند از فصل جدید این مجموعه کنار گذاشته شدند. این دو در این لایو اینستاگرام این موضوع را تایید کردند و گفتند که در مجموعه جدید پایتخت حضور ندارند اما گفتند که علت حذف خود را نمی دانند.
 
 
 
 
 

 

اما علت حذف سارا و نیکا از فصل هفتم پایتخت چیست؟

سارا و نیکا بعد از پایتخت ۶ حواشی زیادی داشتند که در ادامه تعدادی از این حواشی را با هم مرور می کنیم.

 

بیشتر بخوانید : سارا و نیکا ممنوع الکار شدن + فیلم جدید سارا و نیکا در خارج از کشور

 

1- انتشار تصاویر نامناسب در جمع های دوستانه

هنوز زمان زیادی از پایان ناتمام پایتخت ۶ نگذشته بود که تصاویری از سارا و نیکا در جمع های دوستانه و مهمانی ها منتشر شده که این دو را در وضعیت نامناسب نشان می داد. البته این تصاویر خیلی بازتاب نداشت و شاید اگر فقط همین یک حاشیه بود سارا و نیکا در فصل هفتم پایتخت هم حضور داشتند.

 

2- جنجال عکس برهنه سارا و یکا در استخر مختلط

مرداد امسال بود که تضاویری از سارا و نیکا در یک استخر مختلط درحالی که برهنه بودند در فضای مجازی منتشر شد. این تصاویر به سرعت وایرال شد و فضای مجازی را پر کرد.

 

البته ذکر این نکته ضروری است که این تصاویری در استخری در خارج از کشور گرفته شده و بود و احتمالا شخصی به صورت پنهانی این تصاویر را گرفت و سپس پخش کرد. اما پخش این تصاویر کافی بود تا زمزمه حذف سارا و نیکا و عدم امکان حضورشان در تلویزیون مزرح شود.

 

 

 

3- شایعه رابطه با خواننده ساکن ترکیه

پاییز بود و کم کم همه داشتند عکس های سارا و نیکا را فراموش می کردند که یکدفعه پای سارا و نیکا وسط هیایوی مهراد و دنیا جهانبخت باز شد. ماجرا از آنجا بود که مهراد جم در یک لایو اینستاگرامی مدعی شد که با یک خواهر دوقلو در ایران که بازیگر هستند و اسم یکی با س و دیگری با ن آغاز می شود در ایران دوست بود. همین یک اشاره مهراد کافی بود تا دوباره همه ذهن ها به سمت سارا و نیکا برود و حالا که خبر ساخت پایتخت هفت رسما اعلام شده به نظر یکی از شروط اصلی مسئولان صداوسیما برای تولید این اثر حذف سارا و نیکا بود.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۹ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: