کادوی لاکچری سارا و نیکا در ولنتاین + عکس

کادوی لاکچری سارا و نیکا در ولنتاین + عکس
کدخبر : 537254

عکس دیده نشده از سارا و نیکا در روز ولنتاین به تازگی منتشر شده است . این عکس دوباره جنجالی شد .

سارا و نیکا بازیگران دوقلوی پایتخت هستند . سارا و نیکا متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ هستند. سارا و نیکا از کودکی در کشور سوئد زندگی می کنند. سارا و نیکا اخیرا جنجال های زیادی به پا کرده اند که باعث شهرت بیشتر آنها شده است.

 

 

سارا+و+نیکا

 

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
 
 

سارا و نیکا

 

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس)   برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.
 
 

سارا و نیکا

 
 
علایق سارا و نیکا فرقانی
 
سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.
 
 

سارا و نیکا

 

شهرت

سری اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰ از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.
 
 

 سارا و نیکا

 

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن ۱۵ سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال ۱۳۹۲ خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.
 
 

سارا+و+نیکا (1)

 

سارا و نیکا

 

حذف سارا و نیکا ساخت «پایتخت ۷» را علنی کرد

انتشار خبر حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال «پایتخت»، تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

 

 

سارا و نیکا

 

واکنش جنجالی بهرام افشاری به حذف  سارا و نیکا  از پایتخت را در ادامه مشاهده می کنید. 

 

hashiyeh_two_130795031_712185059718207_3743543368698347741_n

 

ماجرای عکس های جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا 2 بازیگر سریال پایتخت که از دوران کودکی در این سریال ایفای نقش کرده اند مقیم کشور سوئد هستند و طبق قوانین آن کشور آزادانه و با پوششی برای شنا در استخر مختلط حاضر شده بودند، این در حالی است که آن ها باید باتوجه به سلبریتی بودن در ایران متوجه رفتارهای خود می بودند، چرا که مطمئنا به خاطر چهره شناخته شده سارا و نیکا، اگر یک ایرانی همزمان در محلی که آن ها حضور یافته اند، حاضر باشند و پوشش این دو خواهر 2 قلو و حتی رفتارشان نا متعارف در خاک ایران باشد، ممکن است پنهانی توسط دوربین هایشان شکار شوند.

 

عکس های سارا و نیکا در استخر و پارتی بسیار حاشیه ساز بوده تا جایی که باعث ممنوع التصویر شدن این دو خواهر نیز شده بود  . 

 

در روزهای اخیر و همزمان با پخش سریال پایتخت در شبکه های اجتماعی شایعه شده است سارا و نیکا در پارتی های شبانه حضور دارند و عکس های نامتعارفی از این دو بازیگر پخش شده است، این در حالیست که این دو بازیگر در ایران نیستند و در سوئد زندگی می کنند و به نظر می‌رسد این تصاویر و ویدیوها معتبر نباشند.
 
 
 

(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به پایتخت تا ویدیوهای پرحاشیه

تصویری از سارا و نیکا فرقانی در سوئد
 
 

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است.

 



نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

 

سارا و نیکا

سارا و نیکا در کنار پدر و مادرشان
 

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۸۴ بر میگردد که ۹ ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می‌کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده‌ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

 
 
 
نحوه ورود سارا و نیکا به سریال پایتخت
آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آن‌ها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلو‌های پایتخت انتخاب شدند.
 
 
پرستو صالحی، بازیگر مجموعه دوباره زندگی با انتشار تصویری از خود در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»
 

(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به پایتخت تا ویدیوهای پرحاشیه

 
 
سارا و نیکا در مصاحبه‌های گوناگونی که با رسانه‌ها داشتند، همواره در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به بازیگری دارند یا نه، پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس‌های زیادی از سارا و نیکا در کنار‌های سگ‌های مختلف منتشر شده است.
 
 

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه‌های گوناگونی که با رسانه‌ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه‌ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس‌های زیادی از سارا و نیکا در کنار‌های سگ‌های مختلف منتشر شده است.

 

 
(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به پایتخت تا ویدیوهای پرحاشیه
 
 
 
 

بازی فقط در پایتخت

مادر سارا و نیکا در یک مصاحبه گفت راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند. فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

 
 

(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به پایتخت تا ویدیوهای پرحاشیه

جشن تولد سارا و نیکا در پایتخت ۵
 

(فیلم و عکس) بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل؛ از ورود به پایتخت تا ویدیوهای پرحاشیه

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۸ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: