شایعه |

شایعه / از همسر دوم شاهرخ استخری رونمایی شد ! + عکس

شایعه / از همسر دوم شاهرخ استخری رونمایی شد ! + عکس
کدخبر : 537262

عکس جدید از همسر جدید شاهرخ استخری جنجال به پا کرد . شایعه ای عجیب که شاهرخ استخری به ان واکنش نشان داد چه بود ؟

عکسی جنجالی در فضای مجازی قبل از اینکه شاهرخ استخری عکس همسرش را منتشر کند دست به دست می شد که شایعه ای عجیب در مورد شاهرخ استخری به وجود اورده بود . کاربران این عکس را همسر شاهرخ استخری می نامیدند که پس از مدتی شاهرخ استخری از همسرش رونمایی کرد و به این قائله خاتمه داد . در ادامه تصاویر جنجالی را مشاهده می کنید .

 


خبرداغ : سوتی منشوری و +18 شهاب حسینی در همرفیق + فیلم نامتعارف


 

 

mediumthumb

 
 

download

 

shahrokh-estakhri-and-his-wife-walk

 

شاهرخ استخری هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون ایرانی دارای مدرک لیسانس مهندسی صنایع است. او از سال ۱۳۸۴ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در سریال پرواز در ارتفاع صفر، مثل هیچ کس و فیلم سینمایی آن آواز غمناک را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر ازدواج کرده و متاهل است. در قسمت زیر جزئیات در آمد ۵۰۰ میلیون تومانی همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور را قرار داده ایم. برای افزایش اطلاعاتتان در این زمینه همراه ما باشید.

 

همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور

 


درآمد 500 میلیونی همسر شاهرخ استخری

 

 

ازدواج و همسر سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده و متاهل است. این دو در سال ۱۳۹۰ با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است.

 

در آمد همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور

 

 

همسر شاهرخ استخری به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

 

خانواده بازیگر معروف

 

خانواده بازیگر معروف

همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد .سعید بزمی پور برادر سپیده صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است. تحصیلات سپیده بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است که وی در سن ۲۲ سالگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حسابداری شد.

 

دختران آقای بازیگر

دختران آقای بازیگر

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۸ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: