دور دور سارا و نیکا و پسر جوان با ماشین میلیاردی غوغا به پا کرد + فیلم

دور دور سارا و نیکا و پسر جوان با ماشین میلیاردی غوغا به پا کرد + فیلم
کدخبر : 537411

ویدیوی جالب از سارا و نیکا و دابسمش جدیدشان با یک خواننده در فضای مجازی وایرال شد .

سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال پایتخت به تازگی از حضور در این سریال کنار گذاشته شدند . سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند . عکس و فیلم جدید سارا و نیکا را در ادامه مشاهده می کنید . 

 


خبرداغ : زندگی لاکچری شاهرخ استخری در خارج از کشور + عکس


 

 

47999689

 

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

 

سارا+و+نیکا+ممنوع+الکار+شدن

 

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت 3 اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داده بود.
 
 

sarah-and-nika-4

 
 
اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت ۵ بخش زیادتری از بار داستان به آنها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. و این خود نویدی برای پر رنگ تر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت ۵ است یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خودشان را که در مجلس ختم بهبود حالش بعد شده است به درمانگاه می برند!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: