ارایش غلیظ نفیسه روشن بعد از طلاق / ماجرای ازدواج دوم فاش شد + عکس

ارایش غلیظ نفیسه روشن بعد از طلاق / ماجرای ازدواج دوم فاش شد + عکس
کدخبر : 538608

ازدواج مجدد نفیسه روشن فاش شد

نفیسه روشن بازیگر جوان و متولد ۱۳۶۱ است او در رشته حقوق تحصیل کرده و در تهران متولد شده است . نفیسه روشن از حاشیه دور بوده است اما بعد از ماجرای طلاق او از همسرش که خودش علنی کرد جنجال زیادی به راه افتاد . نفیسه روشن با انتشار ویدیو های جنجالی بسیار در اینستاگرام حاشیه ساخت . او گفت ۴ سال است که از همسرش جدا شده است . بعد با پستی از همسرش عذرخواهی کرد بخاطر حواشی بوجود امده . نفیسه روشن با انتشار یک ویدیو در بیمارستان نیز طرفداران خودش را حسابی نگران کرد . درادامه عکس جدید نفیسه روشن را مشاهده می کنید .

 

استایل جدید نفیسه روشن

 

نفیسه+روشن (1)

 

نفیسه فرزند اول خانواده است . او به اتومبیل رانی علاقه زیادی دارد . نفیسه روشن در سریال های مهمی بازی کرده است که خودش نیز از آن بسیار راضی است . کفه تلوزیون در کارنامه هنری این بازیگر سنگینی می کند و تعداد کارهای او در سریال بسیار بیشتر و جذاب تر بوده است . 

 

نفیسه روشن و همسرش در هواپیما

 

نفیسه روشن و بهاره رهنما

نفیسه روشن و بهاره رهنما

 

طبیعت گردی نفیسه روشن

طبیعت گردی نفیسه روشن 

 

بعد از جنجال طلاق نفیسه روشن شایعاتی در مورد ازدواج مجدد او به گوش می رسید که با واکنش این بازیگر روبرو شد . نفیسه روشن گفت زندگی شخصی اش کاملا به خودش مربوط است و اگر بخواهد حتما ازدواج خواهد کرد . او ادامه داد بعضی ها در زندگی آن طوری که فکر میکنید دوست نیستند و .... 

 

حرف های دوپهلوی نفیسه روشن دوباره باعث بوجود امدن جنجال های زیادی در پیج های حاشیه ای اینستاگرام شد .

 

خبرداغ : جشن تولد عجیب اناشید حسینی + فیلم و عکس

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    برو بابا خوب که طلاقت داده