سارا و نیکا در کنار اتش + عکس

 سارا و نیکا در کنار اتش  + عکس
کدخبر : 538657

لباس نامتعارف سارا و نیکا جنجالی شد

سارا و نیکا متولد تیر ماه سال ۱۳۸۳ است . سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند انها در اینستاگرام فالوور بالایی دارند . انها در فضای مجازی حواشی زیادی به وجود اوردند . این دو بازیگر تا استانه ممنوع الکاری پیش رفتند و از سری جدید پایتخت کنار گذاشته شدند . سارا و نیکا در سوئد زندگی خوبی دارند و تحصیل نیز می کنند . سارا و نیکا در دوران کودکی در سریال روز های زندگی نیز بازی کرده اند . این دو سریال تنها اثار کارنامه هنری انهاست . در ادامه برخی عکس های سارا و نیکا را مشاهده می کنید .

 

 

 خبرداغ : دیوونه بازی یکتا ناصر و عشقش + عکس

 

20621894-2493-b

 

سارا و نیکا با معرفی کسی که به خانواده انها اشنایی داشت در دفتر برزو نیک نژاد به این سریال پیوستند . عکس های مختلف این دو خواهر در کنار سگ های مختلف از علاقه این بازیگران به حیوانات و رشته دامپزشکی خبر می دهد . انها مجرد هستند اما شایعات زیادی پیرامون ازدواجشان به وجود امد . 

 

سارا+و+نیکا+فرقانی+اصل

عکس لورفته از سارا و نیکا 

 

ارایش+غلیظ+سارا+و+نیکا

سارا و نیکا با دوستانشان 

 

download (1)

سارا و نیکا در ورزشگاه ازادی 

 

سارا و نیکا در فضای مجازی در اینستاگرام درامدزایی می کنند و تبلیغات مختلف انجام می دهند . در دوره ای دنیا جهانبخت به شدت از این دو بازیگر انتقاد کرد و گفت انها با مهراد جم رابطه داشتند . تتلو نیز دست از سر سارا و نیکا برنداشت و از انها خواستگاری کرد . 

 

images (2)

سارا و نیکا به همراه گربه شان

 


خبرداغ : ابراز علاقه تتلو به نفیسه روشن + عکس


 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: