علاقه نفیسه روشن به محمدرضا گلزار وایرال شد

علاقه نفیسه روشن به محمدرضا گلزار وایرال شد
کدخبر : 539472

همسر دوم نفیسه روشن

نفیسه روشن بازیگر ایرانی است . او در سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است . نفیسه روشن در کار های مختلف سیروس مقدم نیز نقش افرینی داشته است . او در سینما چندان پررنگ نبوده است . نفیسه روشن در اینستاگرام جنجال های زیادی به راه انداخت او هم اکنون نزدیک به دو میلیون فالوور در اینستاگرام دارد و از این راه درامد زایی نیز می کند .  نفیسه روشن به تازگی یک لایو جنجالی رفت که حرف و حدیث های زیادی نیز داشت . در ادامه لایو جنجالی نفیسه روشن را مشاهده می کنید . 

 

720322_821

 

نفیسه روشن متولد سال ۶۱ و لیسانس حقوق از دانشگاه ازاد تهران را دارد.  نفیسه روشن در ماه های گذشته خبر از طلاق گرفتن از همسرش را به طرز عجیبی داد که باعث حواشی زیادی شد . نفیسه روشن در اینستاگرام از یک خیانت صحبت کرد که همه نگاه ها را به سمت همسر او برگرداند . 

 

 

او اما بعد از مدتی با انتشار یک پست جنجالی دیگر از همسرش عذرخواهی کرد و عنوان کرد که سوتفاهمی اتفاق افتاده و برای همسرش ارزوی خوشبختی کرد . نفیسه روشن مجرد می باشد و ازدواج نکرده است اما شایعات زیادی در مورد ازدواج مجدد او به راه افتاد . روشن در پی این شایعات اظهار داشت که اگر لازم بداند ازدواج می کند و با این موضوع مشکلی ندارد . 

 

طبیعت گردی نفیسه روشن

 

 نفیسه روشن و همسر

 

همسر دوم نفیسه روشن

 

 


خبرداغ : ابراز علاقه نفیسه روشن به تتلو در اینستاگرام + عکس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    تو این گروه سلبریتیها یکی دو تا آدم با کلاس و با سوادو درست و حسابی و با شخصیت پیدا میشه ..این رفتار و خودنمایی و اعتماد به سقف این خانوم عجیب وجدید نیست .چند تا فالوور ندید بدید دنبالش میکنن باور به اظهارنظر کرده