بهنوش بختیاری از شوهرش طلاق گرفت؟

بهنوش بختیاری از شوهرش طلاق گرفت؟
کدخبر : 542574

بهنوش بختیاری در اینستاگرامش متنی نوشت که برخی آن را به خبر جدایی بهنوش بختیاری از شوهرش محمدرضا آرین تعبیر کردند

به گزارش شمانیوز: بهنوش بختیاری  بازیگر با سابقه و خوب سینما و تلوزیون است . بهنوش بختیاری متاهل است و همسرش محمدرضا ارین است . بهنوش بختیاری لیسانس زبان فرانسه را دارد او در این رشته به تحصیل پرداخته است. کتک خوردن بهنوش بختیاری در یزد تیتر یک تمام سایت های خبری شده است.

 

 

شایعه طلاق بهنوش بختیاری از همسرش از کجا پا گرفت؟ 

 

صفحات بازیگران و هنرمندان در فضای مجازی حسابی زیر ذره بین است، گاهی یک تصویر و یا یک جمله، حکایت‌هایی می‌شود و دست به دست در همان مجازی می‌چرخد و گاهی حتی سر از تلویزیون و دیگر رسانه‌ها در می‌آورد. ماجرای نوشته روز گذشته بهنوش بختیاری نیز از همین جنس است.

البته بهنوش بختیاری در این سال‌ها حاشیه کم نداشته است. و فقط مانده بود حاشیه طلاق.

 

774388_162

 

 

 

 

 

 

 

خانواده بهنوش بختیاری

این  بازیگر  در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر دارد که هر سه بزرگ تر از او هستند.به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، بهرام پدر  بهنوش بختیاری  اصالتا بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم  بازیگر  تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمی گردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر  بهنوش بختیاری  حدود 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

 

 

بهنوش بختیاری

 

بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: