بیوگرافی صبا راد + عکس

بیوگرافی صبا راد + عکس
کدخبر : 542624

صبا راد مجری سابق شبکه پنج ( به خانه برمیگردیم ) است. صبا راد متولد 59/8/30 در تهران است. در ادامه بیوگرافی صبا راد را در این بسته خبری میخوانید.

به گزارش رصدورزشی، صبا راد مجری سابق شبکه پنج ( به خانه برمیگردیم ) است. صبا راد متولد ۵۹/۸/۳۰ در تهران است. در ادامه بیوگرافی صبا راد را در این بسته خبری میخوانید.

 

ساعدسهیلی-و-صبا-راد

 

صبا راد (فاطمه راد) متولد 30/8/59 ، مجری برنامه «به خانه برمی گردیم» است و یک روز در میان در مقابل بینندگان شبکه تهران ظاهر می شود.
 
او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. راد به گفته خودش، برخلاف افرادی که به این رشته علاقه داشتند و آرزویشان بود که وارد این عرصه شوند، اصلا به این رشته علاقه مند نبود و به اصرار یکی از دوستانش تست گویندگی داده است و هرگز فکر نمی کرد با این کار بتواند با مردم ارتباط برقرار کند.
 
 او همچنین در جشنواره تولیدات مراکز استان ها به عنوان گوینده و نویسنده برتر (استان گیلان) انتخاب شده است .او از سال 75 گویندگی را از برنامه «ورزش ـ نشاط ـ تندرستی» آغاز کرده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید.
 
صبا راد علاوه بر مجری گری برنامه سازی نیز کرده است او حدود100 برنامه ساخته و برای شبکه پنج تهیه کنندگی کرده است.

 

متین-ستوده-و-صبا-راد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: