لیلا اوتادی ازدواج کرد ؟

لیلا اوتادی ازدواج کرد ؟
کدخبر : 543440

توضیحاتی که لیلا اوتادی درباره ازدواج نکردنش داده است.

لیلا اوتادی بازیگر جوان و باتجربه سینما و تلوزیون است . لیلا اوتادی در سریال ها و فیلم های زیادی بازی کرده است . 
 
 
 
 لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون که مدت ها است از جریان اصلی سینمای ایران جدا شده، دلیل ازدواج کردن خود را توضیح داد.
 

خبرداغ : درامد میلیاردی همسر مهدی قائدی + عکس 

 

 

لیلا اوتادی به درخواست یکی از طرفدارانش دلیل ازدواج نکردن خود را توضیح داد و آن را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

چند سال پیش درگیری او بر سر یک فیلمنامه حاشیه های زیادی برای او به همراه داشت.

 

عکس- دلیل ازدواج نکردن لیلا اوتادی فاش شد - وقت صبح

 

جنجال بر سر «شیطان شلوار لی می پوشد»

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می پوشد» درباره حواشی این فیلم و ادعای لیلا اوتادی درباره مالکیت فیلمنامه گفت: «وزارت ارشاد بدون داشتن مستندات لازم به هیچ شخصی پروانه ساخت نمی دهد. باید نامه واگذاری فیلمنامه، موافقت کارگردان، مدیر تولید، فیلمنامه نویس و… را ارائه کنید تا پروانه ساخت صادر شود.»

 

حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده فیلم سینمایی «شیطان شلوار لی می پوشد» درباره حواشی این فیلم و ادعای لیلا اوتادی درباره مالکیت فیلمنامه گفت: «وزارت ارشاد بدون داشتن مستندات لازم به هیچ شخصی پروانه ساخت نمی دهد. باید نامه واگذاری فیلمنامه، موافقت کارگردان، مدیر تولید، فیلمنامه نویس و… را ارائه کنید تا پروانه ساخت صادر شود.

 

من هم برای این فیلم به همراه همین مستندات و نامه ای که در آن خانم اوتادی رسما فیلمنامه را واگذار کرده است برای گرفتن مجوز اقدام کردم. وی به دفتر ما آمد و با خط خودش تمام اختیارات را برای گرفتن پروانه ساخت به ما داد. من همان نامه را به ارشاد ارائه کردم.»

 

کاسه ساز تاکید کرد: «من نمی دانم اوتادی چرا یک شبه تصمیم گرفته خلاف نامه ای که در اختیار ما گذاشته، صحبت کند. وی در حال حاضر مدعی شده که می خواهد تهیه کننده شود؛ ولی مگر می تواند؟ به عقیده من این صحبت ها در شأن وی نیست. هنوز هم اوتادی اولویت ما برای بازی در نقش شیطان است، اگر علاقه مند باشد می تواند با ما همکاری کند.»

 

لیلا اوتادی در گفت وگویی اعلام کرده بود امتیاز ساخت فیلمنامه «شیطان شلوار لی می پوشد» به اجبار از او گرفته شده و به همین دلیل از علی عطشانی به عنوان کارگردان و حبیب الله کاسه ساز به عنوان تهیه کننده این فیلم شکایت خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: