سلفی مهدی پاکدل و همسرش به مناسبت تولد + عکس

سلفی مهدی پاکدل و همسرش به مناسبت تولد + عکس
کدخبر : 543607

مارال بنی آدم همسر علی سرابی از دوستان نزدیک مهدی پاکدل است که با انتشار یک عکس جدید از زوج هنری مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور تولد مهدی پاکدل را تبریک گفت .

به گزارش شماواقتصاد : مارال بنی آدم همسر علی سرابی با انتشار یک عکس از مهدی پاکدل و همسرش تولد او را تبریک گفت . مارال بنی ادم برای مهدی پاکدل نوشت : مبارکمان باشی برادر تولدت مبارک . 

 

خبرداغ : مهریه سنگین همسر اول مهدی پاکدل در روز تولد مهدی پاکدل فاش شد + عکس

 

1 (1)

 

خانم برادر مهدی پاکدل چندی پیش با انتشار عکس زیر خبر از ازدواج مجدد مهدی پاکدل داد . مهدی پاکدل پیش از این با بهنوش طباطبایی ازدواج کرده بود که پس از مدتی این ازدواج به جدایی ختم شد . 

 

12752299_362

 

 

مهریه سنگین بهنوش طباطبایی 

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

او پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌ های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.

 

maxresdefault

 

چکیده بیوگرافی مهدی پاکدل 

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

 

مهدی پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه در کنار بهنوش طباطبایی به ایفای نقش پرداخت و آشنایی این دو هنرمند در این فیلم باعث ازدواج آن ها شد. این فیلم توسط مسعود اطیابی ساخته شده و درباره دختری مسیحی به نام ژان با بازی بهنوش طباطبایی است که در صدد ازدواج با نامزدش آندره میباشد ولی بر سر مسئله هویت با پدرش مشکل دارد،  ژان با تصادف با یک دختر در خیابان مسیر زندگی اش تغییر کرده و با پسری به نام امیر با بازی مهدی پاکدل آشنا میشود.

 

11152626_143

 

از آثار مهم سینمایی مهدی پاکدل 

چهار راه استانبول 

محمدرسول الله 

تنگه ابوقریب 

ماجرای نیمروز 

کیمیا 

ستایش

آزادراه 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: