زندگی لوکس و خالکوبی جدید امین حیایی + عکس همسرانش

زندگی لوکس و خالکوبی جدید امین حیایی + عکس همسرانش
کدخبر : 543759

امین حیایی و تصاویر همسر اول و دومش .

امین حیایی بازیگر باتجربه و بسیار محبوب سینما و تلوزیون است او در سریال ها و فیلم های کمدی و جدی انقدر خوب ایفای نقش کرده است که طرفداران بسیاری پیدا کرده . امین حیایی دوبار ازدواج کرده است که یک پسر به نام دارا نیز دارد . پسر امین حیایی نیز مثل او وارد دنیای بازیگری شده است . امین حیایی هم اکنون متاهل است و همسرش نیلوفر خوش خلق نام دارد . 

 

خبرداغ :» ورود تینا آخوندتبار به رینگ با تتلو / واکنش تتلو به مبارزه تینا آخوندتبار + فیلم

 

امین حیایی

 

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران است.امین حیایی  متولد 19 خرداد 1349 در تهران است. امین حیایی  تاکنون دوبار ازدواج کرده است  امین حیایی  با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است برای بار دوم ازدواج کرد. 

 

 

امین+حیایی

  • نام:امین
  • نام خانوادگی:حیایی
  • تاریخ تولد:۱۳۴۹/۳/۱۹
  • محل تولد:تهران
  • تحصیلات:  دیپلم
  • تاهل :متاهل
  • همسر:نیلوفر خوش خلق بازیگر
  • همسر سابق :مونا بانکی پور
  • فرزند:یک پسر به نام دارا

حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی میباشد که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.

 

خبرداغ : جشن تولد نیوشا ضیغمی بدون حضور همسرش بعد از شایعه طلاق نیوشا ضیغمی + فیلم

 

امین حیایی در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.

 

امین حیایی عکس

 

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (1378) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد 1379 بر روی پرده سینما رفت.
داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

 او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و...

او تا به حال در ۳ فیلم هتل کارتن، دست های آلوده و مزاحم از ساخته های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم شب شد.

 

عکس امین حیایی

 

نیلوفر خوش خلق همسر امین حیایی

نیلوفر خوش خلق بانوی هنرمند سینما و تلویزیون متولد 24 خرداد 1351 است و از سال 77 آغاز کرد و سال 79 با فیلم مونس برای اولین بار به دنیای سینما قدم نهاد.

 

download

 

امین حیایی و همسرش

این بانوی هنرمند کشورمان در فیلم هایی چون سال دوم دانشکده من، جینگو، اختاپوس، قلاده های طلا، قفس طلایی، نفرین، دایره زنگی، آتش بس، به آهستگی، بوی بهشت، نفس گرم، خوب بد زشت، کلاه پهلوی و.... به ایفای نقش پرداخته است.

همسر امین حیایی مدتی است که برای ادامه تحصیل در رشته سینما به آمریکا رفته و مشغول آموختن علم سینما است.

 

امین حیایی در سنین جوانی و در سالهای ابتدایی دهه هفتاد با مونا بانکی پور ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام دارا است که بعد از جدایی امین حیایی و همسرش در کنار مادرش زندگی کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: