جشن تولد نیوشا ضیغمی بدون حضور همسرش بعد از شایعه طلاق نیوشا ضیغمی + فیلم

جشن تولد نیوشا ضیغمی بدون حضور همسرش بعد از شایعه طلاق نیوشا ضیغمی + فیلم
کدخبر : 543813

نیوشا ضیغمی جشن تولدش را زودتر از موعد در روز های قرنطینه کرونایی برگزار کرد .

نیوشا ضیغمی بازیگر باتجربه جوان و باسابقه سینما و تلوزیون است . نیوشا ضیغمی در فیلم های کمدی و جدی زیادی ایفای نقش کرده است . نیوشا ضیغمی در جشن تولدش از همه هنرمندان دعوت کرده بود . جشن تولد نیوشا ضیغمی با حضور چهره های معروف برگزار شد . عکس های این مراسم را با حضور نیوشا ضیغمی و هنرمندان را می بینید . 

 

خبرداغ :  نیوشا ضیغمی از همسرش طلاق گرفت ! + سند

 

 

تولد مجلل نیوشا ضیغمی با حضور چهره ها در روزهای کرونایی + عکس

 

جشن تولد  نیوشا ضیغمی  با حضور چهره های معروف برگزار شد  نیوشا ضیغمی  متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است.

 

1

3

2

  • نام: نیوشا
  • نام خانوادگی: ضیغمی
  • تاریخ تولد: ۱۸ تیر ۱۳۵۹
  • همسر: آرش پولادخان
  • فرزندان: یک دختر به نام لنا
  • سالهای فعالیت: از ۱۳۸۲ تاکنون
  • تحصیلات: لیسانس روانشناسی کودک

محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بانوی بازیگر در سکانس کوتاهی از فیلم چارسو با مادرش همبازی بود.

پدر نیوشا ضیغمی از مدرسین برجسته شیمی در تهران بود که 4 اسفند سال 95 بعد از دوره کوتاهی بیماری درگذشت.

 

1

 

آشنایی نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان:

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

 

آرش پولادخان:   حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.

 

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی :   من بر این باورم که هنرمند بودن باید در خون تان باشد و چیزی نیست که شما یک شبه به آن دست پیدا کنید، از طرفی هنر دامنه گسترده ای دارد که بخشی از آن به حرفه ما باز می گردد. آرش شاید در ظاهر حرفه اش شباهتی به حرفه من نداشته باشد اما من او را یک هنرمند می دانم چون مانند اکثر اصفهانی ها هنر در خون اوست و به نوعی روح و اصالت هنر را درک می کند، از طرفی او به تجارت نقره می پردازد و به نوعی با هنرهای اصیل و سنتی ما در ارتباط است. البته او به فیلم و سینما نیز علاقه بسیاری دارد و شب ها تا دیروقت به تماشای فیلم می پردازد، به طوری که گاهی صدای غرغر من هم در می آید، هر چند که او این روزها به واسطه سرمایه گذاری که روی فیلم های سینمایی انجام می دهد اشراف بیشتری به فضای کاری ما پیدا کرده است.

 

آرش پولادخان:   نیوشا همیشه به من لطف دارد، در هر حال همواره به فضای کار در سینما علاقمند بودم البته نه برای خودم چون می دانستم توانایی زیادی برای انجام کار در این فضا ندارم اما ترجیح می دهم صرفاً به عنوان یک سرمایه گذار در این فضا حضور داشته باشم و هیچ وقت مانع پیشرفت و فعالیت همسرم نمی شوم چون او از استعداد بسیاری در این عرصه برخوردار است و تلاشم بر این است که بیشتر به عنوان یک حامی در کنارش حضور داشته باشم. البته نیوشا زن فهیم و با دانشی است و به اصالت های یک زن ایرانی پایبند است، او درباره کوچکترین مسائل هم با من مشورت می کند و از این جهت زندگی با او برای من توام با حس خوشبختی و آرامش است.

 

نیوشا ضیغمی

 

ملاک ازدواج نیوشا ضیغمی:

راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

 

مهریه نیوشا ضیغمی:

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

 

آیا خبر طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش واقعیت دارد؟ 

در رسانه ها و شبکه های مجازی خبری منتشر شده هست مبنی بر طلاق و جذایی نیوشا ضیغمی بازیگر معروف ایرانی از همسرش. شایعه پیرامون هنرمندان و چهره های معروف همۀ وقت} وجود داشته و دارد. نیوشا ضیغمی بازیگر سریال در چشم باد مدتی بود که بدون همسرش در مراسم های گوناگون آماده میشد

و همین کافی بود تا شایعه سازان به فکر در میان گذاشتن شایعه جدایی این بازیگر جوان بیوفتند. حضور نیوشا ضیغمی به همراه همسرش در مراسم توزیع فیلم ثبت با سند برابر هست به شایعات اتمام داد.نیوشا ضیغمی

 

همسر نیوشا ضیغمی

 

اتمام شایعات درمورد جدایی نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی با حضور در توزیع خصوصی فیلم ثبت با سند برابر هست به همراه همسرش به شایعه های جدید پیرامون جدایی شان اتمام دادند. نیوشا ضیغمی در این مراسم اعلام کرد که جدایی او از همسرش تنها یک شایعه هست و حضور او بدون همسرش در مراسم های گوناگون تنها یک رخداد بوده و در این مراسم از حضور همسرش تشکر کرد.

 

سلفی نیوشا ضیغمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: