حمید لولایی بیهوش شد / حامد آهنگی سکته کرد + فیلم

حمید لولایی بیهوش شد / حامد آهنگی سکته کرد + فیلم
کدخبر : 543814

قسمتی جذاب از برنامه شب آهنگی منتشر شد .

به گزارش شماواقتصاد : حمید لولایی بازیگر باسابقه و کمدین کهنه کار سینما و تلوزیون است . حمید لولایی در سریال های زیبای زیادی ایفای نقش کرده است . انتشار فیلمی از شوخی جالب حمید لولایی در برنامه اینترنتی شباهنگی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. این کار حمید لولایی حامد آهنگی را تا مرز سکته برد . 

 

خبرداغ : عشوه های عجیب سحر قریشی غوغا به پا کرد + فیلم

 

 

خبرداغ : جشن تولد نیوشا ضیغمی بدون حضور همسرش بعد از شایعه طلاق نیوشا ضیغمی + فیلم

 

بیهوش شدن حمید لولایی در برنامه حامد آهنگی همه را تا مرز سکته برد + فیلم

 

انتشار فیلمی از شوخی جالب  حمید لولایی  در برنامه اینترنتی شباهنگی مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.ترسیدن  حمید لولایی  حامد آهنگی را تا مرز سکته برد.

 
بیوگرافی حامد آهنگی:

حامد آهنگی، بازیگر، نمایش نامه نویس، کارگردان هنری و استندآپ کمدین ایرانی، سال 1358 در شهر بندر انزلی متولد شد. وی دارای مدرک کارشناسی است. او سال 1372، با ورود به یکی از گروه های نمایشی بندر انزلی پا به عرصه هنر گذاشت.

 

5569474

 

شروع با فوتبال!

حامد آهنگی فوتبالیست بوده و از دوره نونهالان ، نوجوانان و جوانان در هر سه رده در باشگاه ملوان بندر انزلی و در پست مهاجم بازی می کرد.

 

 

637587669413707551

 

شروع کار هنری

کار هنری خود را از سال 1372 با گروه های نمایشی در بندر انزلی شروع کرد. باحضور در نمایش درام به کارگردانی مرحوم محمدعلی انتظاری در جشنواره تئاتر دانش آموزی استان توانست جایزه بازیگری بگیرد همین اتفاق باعث شد جدی تر به هنر بازیگری بپردازد.

 

 

از بازیگری تا نویسندگی

از سال 1380 تاکنون در جنگهای شبانه زیادی به عنوان استندآپ کمدین حضور داشت. نمایشهای کوتاه طنز زیادی را نوشته و کارگردانی کرده است مانند سفر پرماجرا ، کنکور ، ماهواره 1و2 ، کلاس درس ، داماد تصادفی ، منشی قلابی و ده ها نمایش دیگر.

 

 

همکاری با صدا و سیما

در این سالها به دعوت خیلی از ارگان های دولتی و خصوصی جهت اجرای نمایش به شهرهای مختلف کشور سفر کرده است. از سال 1381 همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز گیلان شبکه باران آغاز کرد و همزمان با اجراهای تئاتر و جنگ در چند سریال ایفای نقش کرده است. او علاوه بر بازیگری کار فیلمنامه نویسی کارگردانی و نمایشنامه نویسی نیز می کند.

 

حامد+آهنگی+

 

تدریس

مدتی را در یکی از آموزشگاه های بازیگری در شهر رشت به مدیریت استاد فرهاد پاک سرشت بعنوان مدرس حضور داشت و تجربه خود در این حوزه را به هنرجوهای علاقمند انتقال می داد او بجز کار کمدی و بازیگری هیچ شغل دومی ندارد.

 

 

حضور حامد در خندوانه

حامد آهنگی نخستین بار ۷ دی سال ۱۳۹۵ در برنامه طنز خندوانه حضور یافت و به اجرای کمدی پرداخت که با استقبال عمومی خوبی همراه بود. در دور جدید مسابقه ادابازی خندوانه که در تایستان ۹۶ شروع شده است ، حامد آهنگی با نصرالله رادش هم تیمی است.

 

 

مجری مسابقه شوتبال

حامد آهنگی به همراه مبینا نصیری سابقه مجری گری در مسابقه شوتبال مردان و زنان که محصول شبکه نسیم است را دارد.

 

 

تیم مورد علاقه حامد آهنگی

حامد آهنگی: چون من بچه انزلی بودم و تو ملوان بازی کردم و خیلی از بچه ها مثل مازیار زارع ، پژمان نوری و آقای عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی از دوستان من بودند خب ناخودآگاه یک حس و عرق خاصی به این تیم دارم. اینم بذاریم کنار همونطور که سپید رود برای رشتی ها خیلی مهمه خب ملوان هم برای ما اهمیت زیادی داره مثلا یه پدری موقعی که نماینده مجلس یا استاندار و می بینه نمیگه برای بچه هام کار پیدا کن ولی حتما میگه آقای نماینده به دادِ این تیم برس. ببینید چقدر ملوان برای این مردم با ارزشه .منم نمی تونم نسبت به این تیم که انقدر با خون و جون هم شهری هام آمیخته ست بی تفاوت باشم و به همین دلیل بین ۴ تا تیم ملوان و انتخاب کردم.

 

ازدواج و همسر حامد آهنگی

حامد آهنگی با صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج یک پسر بنام آراد که متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ است.

 

حامد+آهنگی

 

اینستاگرام حامد آهنگی

پیج اینستاگرام حامد آهنگی با 339 هزار فالوور به آدرس زیر فعال است:

instagram.com/hamedahangi

 

بیوگرافی و زندگینامه حمید لولایی

نام:حمید

نام خانوادگی:لولایی

تاریخ تولد:۱۳۳۴

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

حمید لولایی متولد ۱۳۳۴ در محله عشرت آباد تهران و اصالتا شمالی است اما بزرگ شده محله عشرت آباد است متاهل و دو دختر به نام های مریم و سارا دارد.

 

حمید لولایی و همسر و دخترش

 در بازیگری تنها مشوق خود را مادرش معرفی می کند و همیشه به خاطر صداقت و روراستی اش زبانزد خاص و عام است. نقاشی تنها هنری است که به بازیگری نزدیک می داند او عاشق کارهای آنتوان چخوف است.

 

حمید لولایی

صبر و تحمل زیادی دارد و بسیار کم حرف است اما خودش را هیچ وقت دست کم نمی گیرد. خودش معتقد است حمید لولایی آدم بی آزاری است. اخلاق او در منزل بسیار عالی است بسیار دل رحم و مهربان است و بسیار علاقه دارد به دیگران ابراز محبت کند. عاشق سوارکاری است و فوتبال را خیلی دوست دارد. عاشق بازی چارلی چاپلین است. در بچگی برای دیگران ادای چارلی چاپلین را در می آورد.

 

همسر و دختر حمید لولایی

به بازی پرویز پرستویی علاقه فراوانی دارد و از عطاران به عنوان آدم خوش فکر و بسیار فروتن یاد می کند. از تلخ ترین خاطره های زندگی اش فوت مادر خانمش بود که روی او تاثیر زیادی داشت.  تعصب خاصی روی دو تیم پرسپولیس و استقلال ندارد اما به بازی مهدی مهدوی کیا در تیم ملی علاقه مند است.

از کودکی عاشق بازیگری بود و با استفاده از جعبه های پودر لباسشویی و چسباندن عکس و گویندگی بچه های محل را دور خود جمع می کرد. با پول های عیدی خود به سینما می رفت. بهترین تفریح زمان کودکی اش سینما رفتن بود. عشق به بازیگری در ۱۵ سالگی او را به کلاس های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشاند. دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراند.

 

جوانی حمید لولایی

کار تئاتر را به طور جدی در سال ۱۳۵۸ با بازی در نمایشی به کارگردانی مرحوم رضا ژیان و سیاوش طهمورث شروع کرد. پیکرتراش فیلم سینمایی بود که از آن به عنوان کار دوم خود یاد می کند اما این فیلم به اکران عمومی در نیامد و هیچ وقت دیده نشد.

در سال ۶۹ در کلاس مدیریت سینما شرکت کرد و پذیرفته شد و مدیریت سینما عصر جدید را به عهده گرفت. مدیریت سینما آزادی او را دوباره به دوستان قدیمی اش رساند که این دیدار مجدد موجب روی آوردن دوباره لولایی به بازیگری شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: