اختلاف سنی گلشیفته فراهانی و همسرش + عکس

اختلاف سنی گلشیفته فراهانی و همسرش + عکس
کدخبر : 543990

اختلاف سنی باورنکردنی گلیشفته فراهانی و همسر خارجی اش موردتوجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

گلشیفته فراهانی بازیگر باتجربه و جوانی است که سال ها پیش ایران را ترک کرد . گلشیفته فراهانی در خانواده ای هنری به دنیا آمده است و در اتفاقی مجبور به ترک ایران شد . او هم اکنون در فرانسه زندگی می کند و در آنجا به فعالیت هنری خود ادامه می دهد . گلشیفته فراهانی از بازیگران جنجالی سینمای ایران می باشد . 

 
 
 
 
اختلاف سنی خیلی بالای گلشیفته فراهانی و همسرخارجی اش + عکس
 
 

گلشیفته فراهانی  بازیگر زن ایرانی که چندسال پیش از کشور خارج شد. گلشیفته فراهانی درایران بازی های بی نظیری را ایفا کرده بود. گلشیفته فراهانی پس از خروج از ایران در عرصه بین المللی خوش درخشید. گلشیفته فراهانی بین 100 بازیگر زن مقام زیباترین زن را از آن خود کرد. گلشیفته فراهانی با کریستوس دورجه والکر ازدواج کرد.

کریستوس دورجه والکر همسر استرالیایی و دومین همسر گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی 51 سال دارد. کریستوس دورجه واکر (متولد 1970) است و بیشتر به عنوان شوهر گلشیفته فراهانی شناخته می شود.

 

کریستوس دورجه والکر همسر استرالیایی و دومین همسر گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی 51 سال دارد. کریستوس دورجه واکر (متولد 1970) است و بیشتر به عنوان شوهر گلشیفته فراهانی شناخته می شود. گلشیفته فراهانی در حال حاضر در 35 فیلم کار می کند شاید در آینده در فیلم های دیگری کار کند اما هنوز اطلاعات دیگری در اینترنت فاش نشده است. با این حال ، در سال 2015 ، کریستوس دورجه والکر و گلشیفته فراهانی با یکدیگر ازدواج کرد.

 

کریستوس دورجه والکر در سال 2015 با گلشیفته فراهانی (بازیگر زن ایرانی) ازدواج کرد و پس از برخی مشکلات در رابطه آنها در سال 2017 رسماً طلاق گرفت و همچنین در این رابطه فرزندی ندارد.

 

زندگینامه و بیوگرافی گلشیفته فراهانی

 

زندگینامه و بیوگرافی گلشیفته فراهانی

 
 

رهاورد فراهانی (زادهٔ ۱۹ تیر ۱۳۶۲) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می‌شود، بازیگر ایرانی است.

 

به گزارش هنر ام‌روز، گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی‌نیا، و خواهرِ کوچکترِ شقایق فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است. گلشیفته فراهانی در ۱۹ تیر ۱۳۶۲ برابر با ۱۰ ژوئیه ۱۹۸۳ در تهران متولد شد. به نوشته وبگاه رسمی او، هنگامی که والدینش برای تهیهٔ شناسنامه او نام گلشیفته را ارائه کردند ادارهٔ مربوط با این نام مخالفت کرد و به‌ناچار نام شناسنامه‌ای او با نام شناخته شده او تفاوت پیدا کرد.

 

عکسهای-گلشیفته-فراهانی

pc5dgwMJHcoY

 

فراهانی نقش‌های برجسته ای در فیلم‌های کارگردان‌های مشهوری همچون اصغر فرهادی، عباس کیارستمی، بهمن قبادی، رسول ملاقلی‌پور، جیم جارموش، ریدلی اسکات، یواخیم رانینگ و اسپن سندبرگ داشته‌است.

وی بازی در سینما را در سال ۱۳۷۶ با فیلم درخت گلابی به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز کرد. او همچنین در فیلم‌های دیگری چون زمانه، بوتیک، اشک سرما، به نام پدر، میم مثل مادر، گیس بریده، سنتوری و درباره الی به ایفای نقش پرداخت. او جوان‌ترین بازیگری است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده‌است.

 

cropped_medium_b21fb6d6-ab38-4045-9f1b-44eac0d3794a

unnamed

 

یک مشت دروغ اولین فیلم خارجی بود که او در آن به ایفای نقش پرداخت. در نخستین پوستر رسمی این فیلم هالیوودی که از سوی کمپانی برادران وارنر منتشر شد، نام گلشیفته فراهانی در فهرست بازیگران فیلم در مقام چهارم و به عنوان نخستین بازیگر زن فیلم به چشم می‌خورد. لئوناردو دی کاپریو، راسل کرو و مارک استرانگ، بازیگرانی هستند که نام‌هایشان پیش از فراهانی در پوستر فیلم قرار دارد.

 

large_6e6f8109-fbc9-4e4a-a1e1-aad9d1aa32f8

 

مشکلات حرفه‌ای گلشیفته فراهانی در ایران

در مرداد سال ۱۳۸۷، خبر ممنوع‌الخروج شدن گلشیفته فراهانی به دنبال ایفای نقش وی در فیلم هالیوودی یک مشت دروغ اعلام شد. و بعد از مدتی خبری مبنی بر سفر او به آمریکا در خبرگزاری‌ها پخش شد. او در تیزر فیلم یک مشت دروغ در کنار لئوناردو دی‌کاپریو بدون حجاب دیده می‌شود. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – که کنترل فیلم‌ها را انجام می‌دهد – اعلام کرد که مسئول ممنوع‌الخروج کردن افراد نیست. در همین حال، فراهانی بخاطر بازی در فیلم هالیوودی تذکر دریافت کرده بود. پس از این که شایعه‌هایی مبنی بر پیش آمدن مشکلاتی برای وی در ایران رواج پیدا کرد، ریدلی اسکات کارگردان فیلم تلاش کرد با تغییراتی در فیلمنامه شرایطی را بر اساس قوانین ایران رعایت کند تا فیلم مشکلی برای فراهانی ایجاد نکند.

 

در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۰۸ میلادی، گلشیفته فراهانی در مصاحبه با روزنامه آمریکایی دیلی‌نیوز گفت: «این فیلم برای من دردسرهای زیادی ایجاد کرد. گذرنامه من را توقیف کردند و چندین بار از طرف وزارت اطلاعات بازجویی شدم. نهایتاً قاضی دادگاه انقلاب اعلام کرد که باید ابتدا فیلم را ببیند تا نهایتاً حکم قضایی را برایم صادر کند.»

 

جواد شمقدری، معاونت سینمایی وزارت ارشاد، در نشست مطبوعاتی خرداد ماه ۱۳۹۰، دربارهٔ وضعیت گلشیفته فراهانی گفت: در ابتدای مسئولیتم با توجه به وضع موجود اعلام کردم که می‌تواند برگردد و تا آن لحظه منع زیادی برای بازگشت وجود نداشت، اما اتفاقاتی که امروز افتاده دیگر شرایط تغییر کرده و دیگر اختیار در دست ما نیست و حتی شنیدم فیلمی که در کردستان بازی کرده صحنه‌های خوبی ندارد که اگر حقیقت داشته باشد، دیگر جامعه سینمایی هم او را نمی‌پذیرد.

 

فراهانی خود در گفتگو با بی‌بی‌سی فارسی دربارهٔ دلیل خروجش از ایران گفته بود: رفتاری که با من شد و بی‌اعتمادی که از یک سری مسئولین دیدم که در واقع پوست من را غلفتی کندند، باعث شد که دلم چنان بشکند که نتوان جمعش کرد.

 

13412967_1026466054116893_2685919064117776052_n_thumb

 

گلشیفته، نخستین‌بار در برابر دوربین ژان موندینو، عکاس سرشناس فرانسوی و برای مجلهٔ مادام فیگارو نیمه‌برهنه شد. هم‌چنین فیلم کوتاهی از او و پانزده بازیگر جوانِ دیگر که نام‌شان برای نامزدی بخش «بهترین بازیگر مستعد» جایزهٔ سزار مطرح شده‌بود، منتشر شد که آن‌ها را در حال عریان‌شدن نشان می‌داد که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او بعدها گفت در آن ویدئوی جایزهٔ سزار چیزی که به من گفتند این است که نما از بالای سینه‌ام است، اما بعد دیدم که از زیر سینه گرفته‌اند.

خبر انتشار کلیپ و تصویر برهنه بازیگر بالیده در سال‌های پس از انقلاب ۵۷، در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های خبری و وبلاگ‌های فارسی‌زبان، واکنش‌های گوناگونی را در حمایت یا اعتراض و محکومیت عریان‌شدنِ گلشیفته برانگیخت.

مجلهٔ اگوئیست که یک مجلهٔ هنری فرانسوی است، در هفدهمین شمارهٔ خود تصاویری کاملاً برهنه از گلشیفته فراهانی را منتشر کرد. عکاس این مجموعه عکس‌ها پائولو راورسی، عکاس سرشناس ایتالیایی مُد بود.

 

خوانندگی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی پس از خارج شدن از ایران در زمینهٔ خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌هایی نظیر سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرد. در آلبوم آخ از محسن نامجو، گلشیفته فراهانی در تنظیم، نواختن پیانو و همخوانی همکاری نمود.

فراهانی در سال ۲۰۱۴ میلادی در نماهنگ (تک‌آهنگ) پولا (Pola) با خوانندگی گروه فرانسوی جبرووکی ایفای نقش کرد.

 

گلشیفته فراهانی و داوری جشنواره‌ها

دعوت به همکاری در آکادمی اسکار

آکادمی علوم و هنرهای سینما (اسکار) از ۷۷۴ نفر برای عضویت در این آکادمی دعوت کرده که در میان آن‌ها نام گلشیفته فراهانی بازیگر زن ایرانی به چشم می‌خورد.

 

داوری جشنوارهٔ لوکارنو

در سال ۲۰۱۰ و در شصت و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم لوکارنو، گلشیفته فراهانی به عنوان عضو هیئت داوران این جشنواره انتخاب شد.

 

داوری جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش

فراهانی در سیزدهمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش در دسامبر ۲۰۱۳ جز هیئت داوران بود.

 

473570

 
آثار سینمایی گلشیفته فراهانی
۲۰۲۰ استخراج
۲۰۱۹ نغمه‌های عرب
۲۰۱۸ شبی که جهان را می‌خورد 
قسمت بالایی 
دختران آفتاب
۲۰۱۷ آواز عقرب‌ها 
دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند
۲۰۱۶ آلتامیرا 
پترسون 
بدبیاری‌های سوفی
۲۰۱۵ دو دوست 
۲۰۱۴ گلاب
بهشت یاسمین 
اکسودوس: خدایان و پادشاهان
۲۰۱۳ سرزمین شیرین فلفلی من 
۲۰۱۲ سنگ صبور
درست مثل یک زن ایرن
۲۰۱۱ قاعدهٔ سه 
۲۰۱۰ اگر بمیری، می کشمت 
خورش آلو با مرغ 
جای اژدها
۱۳۸۷ یک مشت دروغ 
درباره الی
شیرین 
همیشه پای یک زن در میان است
۱۳۸۶ دیوار 
۱۳۸۵ سنتوری
نیوه‌مانگ 
گیس بریده 
میم مثل مادر 
۱۳۸۴ به نام پدر
۱۳۸۳ ماهی‌ها عاشق می‌شوند
۱۳۸۲ اشک سرما
بابا عزیز
بوتیک 
۱۳۸۱ جایی دیگر 
دو فرشته
۱۳۸۰ زمانه
۱۳۷۹ هفت پرده
۱۳۷۶ درخت گلابی
 
 

wb5bgofsgj2b

large_f801646c-c5a8-47fa-9715-104c8fc5b225
golfarahani
unnamed (1)
maxresdefault-e1506956081107-1000x592
large_63b64dc7-d332-423b-9996-e02ba9f759b3
unnamed
6541654165
3
jpg
2er04
rifxwyuugymh
artworks-000016659074-x2fvdz-t500x500
16675891-7024-a
17079123-6772-a
 
تئاترهای گلشیفته فراهانی
۱۳۸۲ مریم و مرداویج
۱۳۸۳ نرگس سیاه 
۱۳۸۴ مفتش
۱۳۹۱ یک رؤیای خصوصی 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: