سلفی جذاب هومن سیدی و دختر زیبا + عکس

سلفی جذاب هومن سیدی و دختر زیبا + عکس
کدخبر : 544003

سلفی جدید پدر دختری هومن سیدی و دخترش منتشر شد .

به گزارش شماواقتصاد : هومن سیدی در حال حاضر مشغول تولید فیلم جدیدش است . هومن سیدی در سال گذشته با سریال پرطرفدار قورباغه درخشید و سریالی جدید و با مضمونی نو ساخت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت . هومن سیدی همسر سابق ازاده صمدی نیز هست . در ادامه عکس های هومن سیدی با دخترش را مشاهده می کنید . 

 


بیشتر بخوانید : نوید محمدزاده تصویر بدون آرایش همسرش را منتشر کرد + عکس


 

هومن سیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۹ در رشت ؛ بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس استفازغ التحصیل دیپلم گرافیک می باشد که با ساخت فیلم شروع کرد سپس وارد بازیگری شد در ادامه زندگی زناشویی اش با آزاده صمدی به طلاق ختم شد او حالا دوباره ازدواج کرد و یک فرزند هم دارد و تابحال پنج سیمرغ برنده شده است

 
هومن سیدی و دخترش
 

تیپ شناسی هومن سیدی

هومن سیدی را میتوان بعنوان یکی از خوش تیپ ترین های سینمای ایران نام برد تیپ او به گونه ایست که نشان می دهد از اصول پوشش صحیح می داند و سعی میکند تیپ خودش را با این اصول وفق بدهد و بدرخشد


 

 

هومن سیدی

 

ازدواج هومن سیدی با آزاده صمدی

سیدی در سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد و در سال 1392 از او جدا شد.

 

هومن سیدی در کنار آزاده صمدی

عکس هومن سیدی در کنار همسر سابقش آزاد صمدی

 

همبازی شدن همون سیدی با رضا کیانیان

هومن سیدی در اوایل دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در چهارشنبه سوری اصغر فرهادی ایفا کرد. او نقش اصلی پابرهنه در بهشت بهرام توکلی را بازی کرد. این فیلم اولین فیلم بلند بهرام توکلی بود که باعث شهرت او شد و سیدی هم کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشن خانه سینما شد.

 

هومن سیدی بازیگر

فعالیت های پر رنگ هومن سیدی در سینما و تئاتر

 

بازی های هومن سیدی در تئاتر

هومن سیدی در زمینه تئاتر در همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثرحسین کیانی به ایفای نقش پرداخت. از کارهای او در تلویزیون می توان به سریال های راه بی پایان همایون اسعدیان و تا ثریا ساخته سیروس مقدم و تله فیلم های سایاب محمدعلی سجادی و اگر باران ببارد روح الله حجازی اشاره کرد. از دیگر فیلم هایی که در کارنامه هنری او به چشم می خورد به این فیلم ها می توان اشاره کرد :شب بیرون، خط ویژه مصطفی کیایی، نیمرخ ها ساخته ایرج کریمی، در مدت معلوم، پل خواب، مادری، کمدی انسانی، مصادره و طلا ساخته پرویز شهبازی. هومن سیدی برای بازی در فیلم من دیه گو مارادونا هستم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشنواره فیلم فجر و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران گرفت.

 

عکس هومن سیدی

عکس جالب هومن سیدی با مجسمه

 

کارگردانی هومن سیدی

هومن سیدی پس از ساخت چند فیلم کوتاه (از جمله 35 متری سطح آب و دندان آبی که به خاطر آن ها جوایز متعددی از جشنواره فیلم کوتاه تهران کسب کرد) اولین فیلم بلند خود را در سال 1389 با نام آفریقا کارگردانی کرد. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر (بخش آثار ویدئویی) جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن (آزاده صمدی) را از آن خود کرد. سیدی به غیر از کارگردانی، به عنوان نویسنده و تدوینگر نیز در این اثر حضور داشت.

 

زندگینامه هومن سیدی

هومن سیدی کارگردان فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: