سریال گاندو

وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در گاندو کیست؟ | عکس بازیگران گاندو

وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در گاندو کیست؟ | عکس بازیگران گاندو
کدخبر : 545418

وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در سریال گاندو بود که در قسمت آخر سریال گاندو شهید شد. در ادامه بیوگرافی بازیگر سریال گاندو را می خوانید.

وحید رهبانی بازیگر نقش محمد در سریال گاندو بود که در قسمت آخر سریال گاندو شهید شد. در ادامه بیوگرافی بازیگر سریال گاندو را می خوانید.

گاندو

بیوگرافی وحید رهبانی

وحید رهبانی متولد ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ در تهران بازیگر و کارگردان باسابقه تئاتر است که سال‌ها پیش با سریال تلویزیونی «خانه ما» در نقش یک جوان عشق فوتبال به عنوان یک چهره شناخته شده در تلویزیون مطرح شد.

برخی‌ برای رهبانی جوان انتظار ایفای نقش در سریال‌ها و مجموعه‌های مختلف تلویزیونی را می‌کشیدند، اما انگار رهبانی جوان مسیر حرفه‌ای خود را در هنر، انتخاب کرده بود و در سال‌های متمادی خود را به عنوان یک کارگردان تئاتر مطرح کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر راهی کانادا شد و البته قبل از عزیمت به کانادا در فیلم سینمایی «دوئل» احمدرضا درویش به ایفای نقش پرداخت.

وحید رهبانی سال ۱۳۷۴ دوره‌های بازیگری را در آموزشگاه هنری سمندریان گذراند و یک سال بعد وقتی ۱۷ ساله بود با نمایش معرکه داوود میرباقری به روی صحنه رفت.

در سال ۱۳۷۷ با نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان درخشید تا اینکه دو سال بعد در ۲۱ سالگی با سریال خانه ما اولین بار جلوی دوربین رفت.

 وحید رهبانی

رهبانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه یورک تورنتو کاناداست که از ۱۷ سالگی وارد تئاتر شد و سپس مشغول به کار ترجمه نمایشنامه شد.حال چند سالی است که رهبانی با اتمام تحصیل خود و برخی فعالیت‌های تئاتری در کانادا به ایران بازگشته او طی این سال‌ها بیشتر درگیر کارگردانی تئاتر بوده است. وحید رهبانی با ایفای نقش در سریال «گاندو» به عنوان نقش نخست خود را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت با این تفاوت که «نیمای» خانه ما این روز‌ها تبدیل به «آقا محمد» گاندو شده است.

او به خاطر تسلط خود به زبان انگلیسی شروع به ترجمه نمایشنامه هم کرد.رهبانی در سال ۱۳۹۷ بعد از چند سال دوری از تلویزیون با سریال گاندو نقش محمد یک مأمور امنیتی را به تصویر کشید.

از آثار این بازیگر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم؛

گاندو – ۱۳۹۷

 بچه‌های گروهان بلال – ۱۳۹۷

 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۰

 کمین – ۱۳۸۱

 خانه ما – ۱۳۷۹

فیلم تلویزیونی

 وقت خوب بودن – ۱۳۹۱

 برگ و باد – ۱۳۹۱

 باد بهشت – ۱۳۸۹

وزنه‌های بی وزن – ۲۰۱۰

کار سینمایی

 مادر پاییزی – ۱۳۹۰

 دوئل – ۱۳۸۲

 شیشلیک – ۱۳۹۹

 مصلحت – ۱۳۹۹

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: