امین حیایی

همسر دوم امین حیایی کیست؟

همسر دوم امین حیایی کیست؟
کدخبر : 545658

نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی بازیگر مشهور سینمای ایران است.

به گزارش شمانیوزنیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی بازیگر مشهور سینمای ایران است.نیلوفر خوش خلق متولد ۲۴ خرداد ماه ۱۳۵۱ در تهران می باشد. او همسر امین حیایی است و دارای یک فرزند پسر به نام دارا میباشد.

امین حیایی

نیلوفر خوش خلق در مورد همسرش می گوید : خیلی ها تصور می کنند که پیوند من و امین به خاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب کرد. امین انسان بسیار باگذشتی است و طی این سال ها، بارها این ویژگی اش را به من ثابت کرد. ما سال ها روزگار خوشی را کنار هم می گذرانیم و امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد، چرا که اصولا من و امین چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری به آینده خوشبین هستیم و دلمان می خواهد زندگی با آرامش را تجربه کنیم.

زندگی که یاد خدا محور اصلی آن باشد، من و امین همیشه به یاد خدا هستیم و می دانیم اگر موفقیتی تاکنون نصیب ما شده به خاطر لطف خداوند و پس از آن مردم بوده است ،او تا قبل از آشنایی با امین حیایی اصلا به سینما فکر نمی کرده و حتی سینما هم نمی رفته و بازیگر شدنش به خواسته همسرش بوده فعالیتهای هنری اش عبارتند از:مونس ،مانی و ندا ،بوی بهشت ،به آهستگی ،آتش بس ،آرامش در میان مردگان، چند روز بعد ،اگه میتونی منو بگیر ،سنگ کاغذ قیچی و دایره زنگی.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: