امین حیایی

مونا بانکی همسر سابق امین حیایی کیست؟ | عکس خالکوبی امین حیایی

مونا بانکی همسر سابق امین حیایی کیست؟ | عکس خالکوبی امین حیایی
کدخبر : 546007

امین حیایی در برنامه عصرجدید به عنوان داور در این برنامه حضور داشت. در زیر فیلمی خنده دار از امین حیایی را زیر مشاهده می کنید.َ

به گزارش شماواقتصاد، امین حیایی بازیگر محبوب ایرانی است. امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است. امین حیایی دوبار تاکنون ازدواج کرده و در حال حاظر متاهل است. امین حیایی در برنامه عصرجدید به عنوان داور در این برنامه حضور داشت. در زیر فیلمی خنده دار از امین حیایی را زیر مشاهده می کنید.َ

صحبتهای تند و جنجالی امین حیایی در مورد اختلاس در ایران

مونا بانکی همسر سابق امین حیایی

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در یکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و از جمله در سریال “خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود.

امین حیایی

زندگینامه امین حیایی

نام:امین

نام خانوادگی:حیایی

تاریخ تولد:۱۳۴۹/۳/۱۹

محل تولد:تهران

تحصیلات:  دیپلم

تاهل :متاهل

همسر:نیلوفر خوش خلق بازیگر

همسر سابق :مونا بانکی پور

فرزند:یک پسر به نام دارا

امین حیایی ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران متولد شد.در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی - سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که بازیگر است ازدواج کرد. نیلوفر خوش خلق متولد ۱۳۵۱ میباشد او در فیلمهایی همچون قلاده طلا ، دایره زنگی ، مانی و ندا و سریال خوب بد زشت با همسرش امین حیایی همبازی بود.

امین حیایی

حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی میباشد که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.

امین حیایی در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده های خورشید شد.

امین حیایی

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد ۱۳۷۹ بر روی پرده سینما رفت.

داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

 او در سال ۱۳۸۱، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال ۱۳۸۱ در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و...

او تا به حال در ۳ فیلم هتل کارتن، دست های آلوده و مزاحم از ساخته های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته است. وی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم شب شد.

 زنان ونوسی مردان مریخی فیلمی طنز به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی محمدرضا مفیدی ساخته سال ۱۳۸۹ است.

امین حیایی

امین حیایی در چه سریال هایی بازی کرده است؟

1397ساخت ایران 2

1393ایران برزیلته 

1393دیگریاحمد کاوری

1393ساعت صفر

1393آمین

1393خوب بد زشت

1392–1393آسمان من

1390ساخت ایرانمحمدحسین لطیفی

1390قلب یخی (فصل دوم)

1389قلب یخی (فصل اول)

1385–1391کلاه پهلوی

1388شمس العماره

1387کلاه قرمزی 88

1379همسایه ها

1377روزگار جوانی

1374دو پنجره

1373همسران

1372آپارتمان

1372خانه سبز

امین حیایی

امین حیایی در چه تئاترهایی بازی کرده است؟

۱۳۹۴ - غرب واقعی - کارگردان:داریوش مهرجویی

۱۳۹۱ - پرفورمنس قحطی نور - کارگردان:امین حیایی

آلبوم های موسیقی امین حیایی

بوی بهشت ۱۳۸۰

آلبوم باران با گروه کویر ۱۳۸۵

امین حیایی

تک آهنگ های امین حیایی

زندگی سفیده به همراه پدرام نصیری 1393

اوج پرواز به همراهی نیما نکیسا، کامران تفتی، کامبیز دیرباز، مازیار عصری، سیاوش خواهانی، مجید ادیب، پرهام امینی، بردیا صابری، علی ضیا و پویا امینی 1393

عشق تو 1397 (تیتراژ برنامه یک یک ویژه تحویل سال شبکه 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: