رسوایی جدید تصاویر بهنوش بختیاری

رسوایی جدید تصاویر بهنوش بختیاری
کدخبر : 550562

بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در استوری از آرایش غلیظ و چهره جدیدش رونمایی کرد که به گفته خودش غلط انداز شده است او که شبیه پلنگ ها شده است به تمام کسانی که چهره غلط اندازی دارند تبریک گفته است.

 بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون است. بهنوش بختیاری به تازگی تصاویری جدید از خود متتشر کرده که اثرات عمل زیبایی در صورت وی دیده می شود. بهنوش بختیاری همیشه در حاشیه است و از بازیگران حاشیه ساز ایرانی است. بهنوش بختیاری ازدواج کرده و متاهل می باشد. درادامه بهنوش بختیاری با انتشار عکسی در استوری از آرایش غلیظ و چهره جدیدش رونمایی کرد که به گفته خودش غلط انداز شده است  .

 

 

بهنوش بختیاری با انتشار استوری و پوشیدن لباس پلنگی قیافه غلط اندازی برای خود درست کرده و با این شیوه خودستایی از خودش را به حد اعلا رسانده است که این مسئله باعث شد تا کاربران فضای مجازی به این عکس واکنش نشان بدهند. 

 

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است. برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود.

 

شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

بهنوش بختیاری در خانه ای لاکچری

بهنوش بختیاری به موسیقی کلاسیک علاقه مند است. بهنوش بختیاری پدر بختیاری و مادر تهرانی دارد. بهنوش بختیاری در کودکی آرام بود. شایعه طلاق بهنوش بختیاری در رسانه ها پیچیده است. بهنوش بختیاری ابتدا با یک استوری خبر طلاق و بارداری اش را تکذیب کرد. 

 

بهنوش بختیاری سلبریتی معروفی که این روزها در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و حواشی و جنجال های زیادی پیرامون او وجود دارد در سال 86 ازدواج کرد.بهنوش بختیاری در  14 سال پیش با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان مطرح کشورمان ازدواج کرد منتشر نشدن هیچ گونه عکسی از همسر این بازیگر معروف بسیاری از افراد را کنجکاو کرده است که به دنبال دلیلی برای این کار او باشند.

علت نبودن عکسی از بهنوش بختیاری

 

از بهنوش بختیاری که دائما در فضای مجازی جنجال به پا می کند بعید است بگوید دوست ندارد تا زندگی خصوصی اش به فضای مجازی راه پیدا کند. برخی افراد سودجو و سایت ها برای مطرح شدن از این موضوع استفاده کردند و هر عکسی که در آن بهنوش بختیاری در کنار مردی ایستاده است را به عنوان شوهر او معرفی می کردند. این کار باعث می شدتا این خانم بازیگر هر بار مجبور شود توضیحاتی را ارائه دهد و عکس منتشر شده را که به همسرش نسبت داده شده است را تکذیب کند.

بهنوش بختیاری در دهمین سالگرد ازدواجشان نوشت: این موضوع را برای چندمین بار تکرار میکنم که همسر من علاقه ای به انتشار عکسش در فضای مجازی ندارد….. وگرنه برای من افتخاریه که صفحه ام با عکس ایشون مزین شود… این پیام بهنوش بختیاری خیلی سربسته دلیل انتشار نکردن عکس همسرش را در فضای مجازی توجیح می کرد.

اما باز کانال ها و سایت ها این موضوع را پایان یافته ندیدند و به انتشار عکسهای این خانم در کنار افراد دیگر به عنوان همسرش ادامه دادند و او همچنان در گیر انکار و تکذیب این اخبار است.

بهنوش بختیاری و شایعه طلاقش

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که یکی از چهره های فعال در فضای مجازی است و به اظهارنظرهای جنجالی اش در شبکه های اجتماعی مشهور است، این بار با شایعه طلاقش بر سر زبان ها افتاده است او سکوت کرده است و همین دامنه این شایعات را بیشتر کرده است و کاربران منتظر اظهار نظر صریحش هستند.

 

 بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری یک خواهر و دو برادر دارد. بهنوش بختیاری در تهران متولد شده است و بازیگر و منشی صحنه ایران است.

استوری عجیب بهنوش بختیاری

 

ماجرا از این قرار است که بهنوش بختیاری استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که آن را به معنای جدایی وی از همسرش تعبیر کردند.

بختیاری در این استوری نوشته بود:

«بهای نگه داشتن یک زن کنار خود مهر است نه مهریه

 

خداحافظی بهترین کار است

همه مهر عالم به پای تو ولی

خداحافظ بی مهر من»

بعد از انتشار این استوری گمانه زنی ها درباره ی طلاق بهنوش بختیاری آغاز شد و شایعاتی هم درباره ی بارداری او درگرفت. اما ساعتی بعد بختیاری به این شایعه واکنش نشان داد.

بهنوش بختیاری تکذیب کرد

بهنوش بختیاری ابتدا با یک استوری خبر طلاق و بارداری اش را تکذیب کرد و نوشت:

«بنده از همسرم جدا نشدم. لطفا بر اساس یک شعر قضاوت نفرمایید. ضمنا باردار هم نیستم عزیزان دل»

اما گویا اظهارنظرها در مورد طلاق بهنوش بختیاری تمامی نداشت، به همین خاطر بختیاری با انتشار یک پست سعی کرد به شایعات پایان دهد.

پست اینستاگرامی بهنوش بختیاری

او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «من عاشقانه به زندگی زناشویی باهمسرم دارم ادامه میدم… مثل همه ادما باهم دعوا میکنیم و اشتی… ولی به قرآن قسم خوردیم که تا اونجایی که میتونیم کنار هم باشیم….وفاداربهم باشیم…خودش میدونه خوشگلتر از من برای ایشون زیاده ولی عاشق تر از من نسبت بهشون در دنیا وجود نداره

من معتقدم کسی که چهره است اصلا نباید بگه به زندگی شخصی من ورود نکنید… چون قانون جهان همین است…اگر ما دوست نداریم که کسی به حریم شخصیمون ورود نکنه اصلا نباید هنرپیشه میشدیم…. البته نظر همه برای من محترمه ولی نظر من اینه»

خانواده بهنوش بختیاری

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند. بهنوش بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند.

ازدواج بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

ماجرای بچه دار نشدن بهنوش بختیاری و سرپرستی فرزند از بهزیستی

بهنوش بختیاری سال 94 به عنوان بهترین بازیگر برای بازی در محله گل و بلبل انتخاب شد و مهمان برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی شد. این بانوی هنرمند در این برنامه پرده از راز مادر نشدنش برداشت و گفت که دیگر این شنانس را ندارد که خودش صاحب فرزندی شود.

این بانوی هنرمند یکسال بعد اعلام کرد که قرار است یک دختر را به فرزندخواندگی قبول کند اما چند وقت بعد اعلام کرد که این امر به دلیل ارتباط نگرفتن همسرش با بچه میسر نشد و خانم بازیگر تنها سرپرستی این دختر را در بهزیستی برعهده دارد. یگانه ، حنانه و مبینا سه دخترخوانده بهنوش بختیاری هستند که خانم بازیگر سرپرستی آنها را برعهده دارد. بهنوش بختیاری حامی ترنس های ایرانی است و علاوه بر فعالیت های هنری به این فعالیت اجتماعی به شکلی جدی می پردازد.

بهنوش بختیاری در دنیای اجرا

بهنوش بختیاری علاوه بر تجربه بازیگری و منشی صحنه به عنوان مجری هم فعالیت داشته است. برنامه آبرنگ به خاطره های زیبا و لطیفه های جالب مردم اختصاص داشت و یکی از تجربه های بهنوش بختیاری در دنیای اجرا بود. شکلات تلخ با ساختری طنزگونه مسائل و مشکلات اجتماعی را به چالش میکشد و بهنوش بختیاری در این مستند به کارگردانی شاهین صمدپور به عنوان مجری حضور داشت.

اشتیاق برای دیدن همسر بهنوش بختیاری و شایعه سازی!

بهنوش بختیاری تیرماه سال 86 با محمدرضا آرین نویسنده و کارگردان کشورمان ازدواج کرد اما تابحال هیچ تصویری از همسر خانم بازیگر منتشر نشده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: