دانلود نوحه های محمود کریمی

کدخبر : 555674

باز محرم می آید و دلها پاک می شود و همه ی مردم شهر غرق عشق مولا خواهند شد.

باز صدای نوحه ها و مداحی هایی با صدای مداح هایی معروف همچون ایمان میرشکاری و محمود کریمی و ... از بلندگوها پخش می شود و دل همه را می برد.

 

2

در این ماه عزیز محرم همه به دنبال نوحه هایی هستند که با گوش کردن غرق آن شوند و همواره در این میان دانلود نوحه های محمود کریمی بهترین مداح ایران که صدای او بی نظیر است از رسانه موزیک فاز گزینه مناسبی می باشد.

محمود کریمی نوحه خوانی خود را از ۷ سالگی آغاز کرده و پدر او در سال ۱۳۶۱ در جنگ ایران و عراق و در عملیات فتح‌المبین مفقودالاثر شده و برادرش در سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه شهید شده‌ است.

2

محمود کریمی در سال 1391 با نوحه خوانی هایش مورد توجه مردم قرار گرفت و بیشتر شعرهای نوحه هایش را خود می گوید و او معتقد است که مداح باید در برخی مسائل سیاسی دخالت کند و اظهار نظر نماید.

امیدواریم که لذت کافی را با گوش دادن به نوحه های خوش صدا برده باشید.

همچنین شما می توانید برای دانلود ریمیکس جدید و شاد به رسانه موزیک فاز سر بزنید که بهترین برای شما می باشد.

احتمالا شما هم دنبال آهنگ ها و ریمیکس های خاص برای موبایل و ماشینتون بودید و مثل همیشه هرچه گشتید باب دلتون نبوده و یا خوشتان نیامده که باز هم این رسانه مناسب شما می باشد و درصورتی که پیدا هم نکردید آن چیزی که دنبالش هستید خیلی راحت میتوانید درخواست بدهید و به آن چیزی که می خواهید برسید.

ریمیکس های شاد و پرطرفدار مخصوص مجالس و عروسی و ... و همواره آهنگ های مجاز پاپ ایرانی و دانلود آهنگ ترکی در  musicfaz.ir  موجود می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: