سام درخشانی l ریحانه پارسا

ببینید l حمله تند ریحانه پارسا به سام درخشانی

ببینید l حمله تند ریحانه پارسا به سام درخشانی
کدخبر : 556202

ریحانه پارسا در لایوی با محسن افشانی ابراز ناراحتی خود را از سام درخشانی ابراز کرد.

سام درخشانی  بازیگر سرشناس کشورمان در یک گفت و گوی تلفنی درباره  ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه کشورمان گفت:   ریحانه پارسا در حال حاضر در کشور همسایه در خارج از کشور زندگی می کنند، او در تصمیمی که به یکباره گرفتند، ما و خانواده خود را غافلگیر کردند، سام درخشانی گفت: در تماس تلفنی که با او داشتنم متوجه شدم که از بازیگری مایوس شده است، من به  ریحانه پارسا  توصیه کردم که پل های پشت سر خود را خراب نکند، تا دوباره به کشور بازگردد، البته او هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند. ریحانه پارسا در لایوی با محسن افشانی ابراز ناراحتی خود را از سام درخشانی ابراز کرد.
عصبانیت ریحانه پارسا از سام

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: بگذارید تصمیم نهایی را از خودشان بشنویم. فقط من گفتم عجله نکنند که زمان همه‌چیز را درست می‌کند. الان خسته‌اند و شاید اتفاقاتِ اخیر خیلی به ایشان فشار آورده باشد. بالأخره آستانه تحمل خیلی‌ها پایین آمده و باید بیشتر به خودشان وقت بدهند. امیدوارم به حرف من گوش بدهند و تصمیم دیگری بگیرند. اینکه چه اتفاقی می‌افتد را حتماً از زبان خودشان می‌شنویم.

سام درخشانی بازیگر مرد

در همین رابطه مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت: «درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.»

سام درخشانی بازیگر نیز با انتشار متنی در حساب کاربری اینستاگرامش با انتقاد از این حرکت قریشی، او را از «هنربندانی» نامید که با زد و بند در سینمای ایران مطرح شده‌اند. وی نوشت: «داستان از اونجایی شروع می‌شه که آدمای هنربند که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون می‌داره.. نصف فحش‌هایی که جامعهٔ هنری می‌خوره از سر ندوم کاری امثال شماست.»

سام درخشانی و سحر قریشی سام درخشانی و سحر قریشی

سحر قریشی در واکنش به انتقادات سام درخشانی از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم.»

نام فرزندان سام درخشانی

سام درخشانی و عسل امیرپور در ابتدا و در آذر 96 صاحب یک فرزند دختر به نام برکه شدند؛ سام درخشانی علاقه زیادی به دخترش دارد و حتی قبل از ازدواجش همیشه آرزو داشت، دختری چشم رنگی با موهای فرفری داشته باشد. همچنین آنها در مهر 99 صاحب فرزندی پسر شدند که نامش را برسام نامیدند.سام درخشانی مانند خیلی از همکارانش در کنار بازیگری به حرفه دیگری نیز مشغول است، وی یک رستوران به اسم خونه را می گرداند این مکان می تواند پاتوق خوبی برای دوستان و همکارانش باشد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: