عصر جدید l احسان علیخانی

عکس مجری عصر جدید قبل از عمل زیبایی l احسان علیخانی قبل از عمل زیبایی

عکس مجری عصر جدید قبل از عمل زیبایی l احسان علیخانی قبل از عمل زیبایی
کدخبر : 556247

تصاویر احسان علیخانی مجری عصر جدید قبل و بعد از عمل را در ادامه مشاهده می کنید. مجری عصر جدید

احسان علیخانی مجری عصر جدید از جمله هنرمندان معروف و مجری‌های توانمند کشورمان است. احسان علیخانی مجری عصر جدید آن‌طور که خودش گفته فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند. احسان علیخانی طرفداران بسیاری دارد. احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. عکس احسان علیخانی قبل از کاشت مو این روزها سوژه داغ فضای مجازی شده است. 
گفته می شود احسان علیخانی قبل از وارد شدن به تلویزیون چند نوع عمل زیبایی بر روی چهره اش انجام داده است که در ادامه تصاویری از وی را قبل از کاشت مو و عمل جراحی می بینید.​
احسان علیخانی زاده ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه‌مند شده‌است.

 اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده‌است. او اجراهایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و… را برعهده داشته‌است. اولین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

امــا اخــیرا عکـس هایــی از احسـان علــیخانی منــتـــشـر شده است که به گفـتـــه کاربــران عکـــس های احســان علـیــخــانی قبــل از عمل زیــبـایی است.

عکس های قبل کاشتن مو و عمل زیبایی مجری برنامه ماه عسل،  احسان علیخانی  در فضای مجازی دست به دست می شود که این تصاویر چهره ای بسیار متفاوت را از این مجری نشان می دهند.

در یک پست های طنز آمیز کاربران نوشته اند ” اگر احسان علیخانی مو نکاشته بود، بینی عمل نکرده بود، خودش جز مهمانان ماه عسل بود نه مجری آن”

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است ، او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است ، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

کودکی احسان علیخانی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: