رامبد جوان | خندوانه رامبد جوان | حاشیه رامبد جوان | اخبار رامبد جوان | حواشی رامبد جوان

جنجال بر سر برداشتن ماسک توسط رامبد جوان در خندوانه | ستاد ملی کرونا واکنش نشان داد

جنجال بر سر برداشتن ماسک توسط رامبد جوان در خندوانه | ستاد ملی کرونا واکنش نشان داد
کدخبر : 557368

در برنامه دیشب خندوانه به یکباره ماسک را از صورت حضار در سالن خنداونه درآورد. این حرکت رامبد جوان جنجال بسیاری را به همراه داشته است.

به گزارش روابط‌گستر؛ رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان مشهور کشور است. شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه به یکباره و در یک حرکت سریع ماسک را از صورت حضار در سالن خندوان برداشت. این کار رامبد جوان حواشی بسیاری را بوجود آورده است. به طوری که ستاد مبارزه با کرونا نسبت به این حرکت رامبد جوان واکنش نشان داد. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

عضو کمیته علمی ستاد کرونا گفت: یک برنامه تلویزیونی نمی‌تواند برای خودش چنین تصمیمی بگیرد، همه ما باید تابع مقررات کشور باشیم، به‌نظر می‌رسد جای برخورد دارد، چراکه در این خصوص مقرراتی وجود دارد و همه ما باید تابع آن باشیم هر موقع برداشتن ماسک رسماً اعلام شد ما می‌توانیم رفتار خودمان را تغییر دهیم.

رامبد جوان، مجری برنامه تلویزیون خندوانه شب گذشته حین اجرای این برنامه تلویزیونی با بیان این که می‌خواهد خبر خوشی به مردم بدهد اعلام کرد که از این به بعد در ضبط این برنامه استفاده از ماسک برای تماشاچیان حاضر در استودیو ضروری نیست. این درحالی‌ست که ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان مصوبه‌ای جدید درباره عدم استفاده از ماسک در محیط سربسته ندارد و مانند سابق در محیط‌های سربسته استفاده از ماسک ضروری است.

در این‌باره مسعود یونسیان، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا به خبرآنلاین می‌گوید: ما در کمیته علمی ستاد کرونا توصیه‌ای برای برداشتن ماسک نداشتیم و فکر هم نمی‌کنم ستاد چنین چیزی ابلاغ کرده باشد.

وی ادامه می‌دهد: خیلی‌ها معتقدند در شرایط کنونی ضرورت ندارد سختگیری وجود داشته باشد اما ما به ماسک زدن سختگیری نمی‌گوییم؛ آخرین جمع‌بندی ما در کمیته علمی این بود که فعالیت‌های اجتماعی را می‌شود از سر گرفت اما این سرگیری به معنای عدم تهویه هوا، استفاده نکردن از ماسک یا عدم رعایت فاصله اجتماعی نیست.

یونسیان یادآور می‌شود: نظر کمیته علمی این بوده که محدودیت‌ها در انجام فعالیت‌های اجتماعی را می‌توانیم کم کنیم اما خیلی از اقدامات پیشگیرانه که شدنی هستند و می‌شود همزمان با انجام فعالیت‌ رعایت شود باید انجام دهیم، هر بیماری ویروسی مانند کووید تابعی از رفتار ویروس و انسان است، هرکدام از این موارد تغییر کند ممکن است سیر انتقال آن بیماری جابه‌جا شود.

وی در پایان عنوان می‌کند: یک برنامه تلویزیونی نمی‌تواند برای خودش چنین تصمیمی بگیرد، همه ما باید تابع مقررات کشور باشیم، به‌نظر می‌رسد جای برخورد دارد، چراکه در این خصوص مقرراتی وجود دارد و همه ما باید تابع آن باشیم هر موقع برداشتن ماسک رسماً اعلام شد ما می‌توانیم رفتار خودمان را تغییر دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: