سپهر حیدری | زن سپهر حیدری | حواشی سلبریتی

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری l همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندو

ماجرای آشنایی و ازدواج سپهر حیدری l همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندو
کدخبر : 557426

بیوگرافی سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به همراه عکسهای “سپهر حیدری” و همسر و فرزندش را در ادامه ببینید.

سپهر حیدری فوتبالیست ایرانی در 29 خرداد 1359 در اصفهان به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی در مکانیک و کارشناسی ارشد در تربیت بدنی می باشد. سپهر حیدری به خصوص بخاطر بازی درخشان و همچنین گل قهرمانی در بازی پایانی لیگ برتر هفتم در مقابل سپاهان باعث محبوبیت وی در بین هوادارانش شده است. سپهر حیدری در سال 86 راهی پرسپولیس شد و مدت دو سال با این تیم بزرگ قرارداد بست.

خانوه سپهر حیدری

او در خانواده فوتبالی بزرگ شده و پدرش نیز از فوتبالیست‌های قدیمی ایران بوده است . پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

یک برادر به نام ساشا که فوتبالیست بوده و به عنوان مربی کار می کند و سه خواهر نیز دارد که همین الان خانواده شغل های خوب و موفق هستند.

حیدری به دلیل داشتن خانواده ورزشی فوتبال را از کودکی از پدرش آموخت و در مدرسه نیز در رده نهالان فعالیت میکرده و از سن نونهالی تا بزرگسالی ذوب آهن اصفهان توپ می زد .

ازدواج سپهر حیدری

سپهر حیدری در سال 93 ازدواج کرده و در سال 96 صاحب یک پسر به نام دیاکو شد و در اسفند 1399 صاحب یک فرزند پسر به نام آروکو  شد.

همسرش ورزشکار است و در ورزش تکواندو فعالیت می کرده اکنون مربی تکواندو می باشد.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری است که با استفاده از شهرت همسر و عکس و فیلم های جنجالی خود توانست پیجش را بالا برده و درآمد خوبی را داشته باشد.

همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد. همسر سپهر حیدری همچنین به مردمی که به او فحاشی می کنند واکنش نشان داد. در فیلمی به تازگی همسر سپهر حیدری رو به دوربین آرایش کردن را به خانم ها آموزش داده است.

آرام جوینده همسر سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس است که همیشه تیپ و پوشش او باعث نظرات توهین آمیز کاربران می شود.

این زوج جوان چند سالی می شود که ازدواج کرده اند و صاحب دو فرزند به نام های دیاکو و آروکو نیز هستند. آرام جوینده چهره ای کاملا عملی و غیرطبیعی دارد. وی تکواندوکار است و این موضوع را از فرم بدن و استایلش هم به راحتی می توان فهمید.

جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه‌ الهیه‌، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر کرده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد.

آرام جوینده اخیرا در شبکه های اجتماعی فعال شده و مشغول بلاگری است. البته برخی تصاویر و ویدیوهایی که او از زندگی لوکس خود در دبی منتشر می کند حاشیه هایی را در پی داشته است

آرام جوینده همسر زیبا و خوش استایل و البته دهه هفتادی سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس است که همیشه تیپ و پوشش او باعث نظرات توهین آمیز کاربران می شود.

نحوه آشنایی سپهر حیدری و همسرش

این بازیکن فوتبال درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت در ایام عید در روز دوم فروردین در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم را که با خانواده اش آمده بودند دیدم و در یک لحظه عاشق شدم .

در واقع ازدواج من با عشق در یک نگاه شروع شده و بعد از آن سعی کردم به وی و خانواده اش نزدیک شوم و بعد از آشنایی و رفت و آمد و درخواست ازدواج به پدرش آنها نیز قبول کردند و ما در نهایت در سال 93 با هم ازدواج کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: