سریال جیران | اخبا رسریال جیران | حواشی سریال جیران

نکات مهم درباره جدیدترین قسمت سریال جیران | سریال جیران تجربه جدید قجری

نکات مهم درباره جدیدترین قسمت سریال جیران | سریال جیران تجربه جدید قجری
کدخبر : 558164

قسمت هجدهم سریال جیران جمعه بیستم خرداد ۱۴۰۱ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت رخدادهای مهمی در روند داستان رخ داد که همگی نشان از آن دارد که روزها و هفته‌های ملتهبی در انتظار آدم‌های داخل قصه است.

به گزارش روابط‌گستر؛ سریال جیران در قسم ۱۸ خود نکات مهمی را نشان می دهد. سریال جیران با بازیگری بهترین های سینما و تلویزیون در حال پخش است. سریال جیران از طریق پلتفرم اختصاصی فیلیمو پخش می وشد.
بازی دیدنی قسمت هجدهم سریال جیران

در قسمت هجدهم شاهد نقش‌آفرینی امیر جعفری در نقش میرزاآقاخان نوری هستم. صدراعظم حیله‌گر و سیاس دربار ناصری که با هر ترفندی سعی می‌کند در موازنه قدرت سهم بیشتری را کسب کند. سکانس بازی او در مقابل خواجه روشن که روی مستبد صدراعظم را نشان می‌داد و بازی خوب و حساب شده امیر جعفری که در طول این ۱۸ قسمت به خوبی قبای یک دولتمرد قاجاری را به تن کرده است از جمله بازی‌های دیدنی این هفته به شمار می‌رود.

سکانس دیدنی قسمت ۱۸ سریال جیران

بالاخره روز موعود فرا رسید و ناصرالدین‌شاه قاجار و مهدعلیا به آرزوی چندین ساله خود مبنی بر حذف جدی‌ترین رقیب تخت پادشاهی نزدیک شدند. سحرگاه روزی که مصادف با سالگرد اعلام جانشینی عباس میرزا بود علی‌خان حاجب مامور ویژه قتل شاه قاجار به همراه دستیارانش به داخل کاخ فرمانروای قم رفتند تا عباس میرزا و مادرش خدیجه چهریقی را با حکم شاه به قتل برسانند. سکانسی ملتهب و دیدنی که مخاطب را نسبت به سرنوشت این مادر و پسر نگران می‌کند و ورود لحظه‌ آخری سلمان که باعث شد تماشای این سکانس هیجان را به چشمان مخاطب بازگرداند.

ماجرای یک عشق قدیمی

از همان قسمت‌های نخست همواره این سئوال مطرح بود که چرا سلمان نسبت به سیاوش و سرنوشت او با ترحم و همدلی بیشتری برخورد می‌کند. سئوالی که بالاخره پاسخش در این قسمت روشن شد. شباهت‌های بسیاری که میان سلمان و سیاوش بود و عشق پاکی که به دو خدیجه رعیت‌زاده داشتند و شاهان قاجار هر دو را از چنگشان درآوردند باعث شد سلمان بیش از همیشه نسبت به سیاوش احساس نزدیکی کند. در سکانس پایانی و صحبت‌های خدیجه چهریقی با سلمان ردپای یک عشق قدیمی که هنوز هم تازه و گیرا است به خوبی دیده می‌شود.

قدرت پنهان کفایت خاتون

پس از آنکه خبر رسید که شاه قصد دارد مخفیانه برادرناتنی‌اش را بکشد کفایت خاتون با مشورتی که با الیاس داشت سعی کرد جلوی این قائله را به نحوی بگیرد. اتفاقی که نشان داد کفایت خاتون یک بانوی پرقدرت در نزد مخالفان دربار است و می‌تواند با انتشار شب‌نامه‌ها و ایجاد یک موج روانی در سطح عامه مردم نفوذ خود را تا تخت سلطنت به رخ بکشد. الیاس هم در این قسمت نشان داد که یک چهره مرموز است که باید در قسمت‌های آینده منتظر اتفاقات جالبتری از سوی او و کفایت خاتون باشیم.

درخواست جیران از شاه

در میان تمامی کش‌مکش‌ها در دربار ناصری تنها چیزی که شاه قاجار را دلخوش به آینده می‌کند بارداری جیران و فرزندی است که قرار است جانشین شاه شود. خلوت عاشقانه شاه و جیران در این قسمت نشان داد جیران دیگر آن دختر ساده روستایی نیست و سیاست‌های داخل حرمسرا روی او هم تاثیر گذاشته است و او به خوبی دریافته که از عشق بی حد شاه به خودش می‌تواند بهره خوبی ببرد. درخواست جیران از شاه در میان کلمات کنایه آمیز این بود که او را عقد رسمی کند تا فرزندش بتواند جانشین خلف شاه در آینده باشد. درخواستی که می‌تواند در قسمت‌های بعد جنجال‌های بسیاری را ایجاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: