عصر جدید

جزییات فینال عصر جدید | عصر جدید دیگر پخش نمی شود

 جزییات فینال عصر جدید | عصر جدید دیگر پخش نمی شود
کدخبر : 558606

در شرایطی که فصل سوم برنامه «عصر جدید» به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده و تا قبل از محرم به پایان می‌رسد، شبکه سه تبلیغات یک برنامه استعدادیابی جدید به نام «قهرمان» را آغاز کرد.

عصر جدید این روز ها بیشتر از هربرنامه ای مهمان خانه های مردم شده است. عصر جدید در پی کشف استعدادهای جدید است. عصر جدید با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده و پخش فصل اول آن از 27 بهمن 1397 از شبکه سه آغاز شده‌است. در عصر جدید هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. در فصل سوم عصر جدید امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی به عنوان داور حضور پیدا کردند.

در شرایطی که فصل سوم برنامه «عصر جدید» به مراحل پایانی‌اش نزدیک شده و تا قبل از محرم به پایان می‌رسد، شبکه سه تبلیغات یک برنامه استعدادیابی جدید به نام «قهرمان» را آغاز کرد. برنامه‌ای پرهزینه که در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی ساخته می‌شود و سازندگان برنامه اعلام کرده‌اند که با این برنامه قصد استعدادیابی در سطح بین‌المللی را دارند! هرچند ساختار این برنامه بجز حضور استعدادهای ورزشی شباهت چندانی با «عصر جدید» ندارد اما شنیده‌های این چند وقت درباره مخالفت مدیران تازه صدا و سیما با سه مجری پر مخاطب این سازمان، احتمال پایان برنامه «عصر جدید» را تقویت کرده. در این شرایط مدیریت شبکه سه همچنان حامی احسان علیخانی است اما اختلاف‌نظرها درباره ادامه ساخت «عصر جدید» با حضور او در بین مدیران صدا و سیما احتمال پایان این برنامه را تقویت کرده. باید دید آیا مدیران صدا و سیما پرونده یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌‌هایشان را می‌بندند یا بار دیگر سراغ علیخانی می‌روند.

آغاز واریز ما به التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان | اعلام زمان واریز اضافه حقوق بازنشستگان

اسامی برندگان جشنواره نوبهار زندگی بیمه پارسیان اعلام شد.

خبر بد از عصر جدید | کاهش مخاطب در عصر جدید علتش چیست ؟

مرحله نیمه نهایی عصر جدید آغاز شد

احسان علیخانی مجری توانمند عصر جدید در تازه ترین پست مشترکی که با صفحه رسمی عصر جدید منتشر نموده است، درباره جزئیات پخش این برنامه از شبکه سوم سیما نوشت:

با پایان دور مقدماتی مسابقه استعدادیابی عصرجدید، این رقابت تلویزیونی به مرحله نیمه‌نهایی خود رسیده و ۳۱ اجرای راه‌یافته به این مرحله در قالب ۶ برنامه به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت، ۶ فینالیست فصل سوم با انتخاب و رای نهایی مردم، به قسمت پایانی و فینال برسند.

اولین قسمت از مرحله نیمه‌نهایی این برنامه، استثنائا و به دلیل مسابقه حساس فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، جمعه ۲۳اردیبهشت، بعد از خبر ساعت ۲۲، روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد تا رقابت استعدادهای برتر ایران وارد دور تازه‌ای شود و یک قدم بزرگ بردارند برای راهیابی به فینال.

شنبه هم همین برنامه بعد از مسابقه فوتبال، تکرار و یکشنبه، قسمت دومِ نیمه‌نهایی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که بینندگان از پایان پخش هر قسمت، ۱۰۰ساعت فرصت دارند تا با رای خود، اجرای محبوب‌شان را راهی فینال کنند. از هفته آینده، روال پخش عصرجدید به شکل قبلی بازخواهد گشت و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، منظر ادامه پخش مرحله نیمه‌هایی باشید.

مرحلهٔ راستی آزمایی عصر جدید 

این افراد بعد از پذیرش باید به صورت حضوری استعداد خود را به این تیم نمایش دهند. در مرحلهٔ نمایش حضوری یا راستی آزمایی فرد مستعد باید در مرحلهٔ مقدماتی که به صورت زنده بر روی صحنه انجام می‌گیرد، اجرا کند.[۷][۸] از فصل دوم، ۴ قسمت ابتدایی عصر جدید، مرحلهٔ راستی آزمایی است.

مرحلهٔ مقدماتی عصر جدید

این مرحله در فصل اول ۲۶ قسمت داشت و در فصل دوم ۲۰ قسمت. در این مرحله افراد یا گروه‌های مستعد به صورت زنده استعداد خود را در مقابل داوران اصلی برنامه و تماشاگران حاضر در معرض نمایش قرار می‌دهند. البته بینندگان تلویزیونی بعدها تصاویر ضبط شده را از تلویزیون می‌بینند.

قسمت نخست مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید، جمعه(استثنائا)، بعد از خبر ساعت ۲۲، شبکه سه سیما

بنابراین در فصل اول فرمول صعود به مرحله دوم به این شکل بود: در هر قسمت از ۲۶ قسمت دو نفر با رأی تیم داوری و انتخاب مردمی صعود می‌کردند. همچنین ۱۵ اعتبارنامه نیز به شرکت کننده‌های برتر داده شد، که از این ۱۵ نفر، ۶ نفر پس از رقابت و تمرین در باشگاه عصر جدید به مرحلهٔ دوم صعود می‌کردند. در مجموع این مرحله، ۲ نفر نیز از طرف گروه برنامه‌سازی برای رفتن به مرحله دوم انتخاب شدند؛ یعنی درنهایت، ۶۰ نفر به مرحله دوم صعود می‌نمودند.

اما در مرحله دوم از فصل دوم شاهد حضور ۵۰ شرکت‌کننده بودیم که طی ۱۰ شب و در هر شب ۵ اجرا ظاهر شدند. البته فراموش نکنیم که پنج اجرا نیز قبلاً با زنگ طلایی مستقیماً به نیمه‌نهایی رفته بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: