عضو هیئت مدیره:

وضعیت معیشت کارکنان پست بهبود می یابد

 وضعیت معیشت کارکنان پست بهبود می یابد
کدخبر : 534244

شما و اقتصاد: عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جلسه شورای اداری پست استان زنجان گفت: تمامی رفاهیات کارکنان پست مطابق جدول رفاهیات کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت خواهد شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، جلسه شورای اداری پست زنجان امروز با حضور بهزاد اقبال‌خواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، رضا حمیدپور مدیرکل پست استان زنجان، معاونین و جمعی از روسای ادارات شهرستان‌ها و کارشناسان این اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه اقبال‌خواه ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران شبکه پستی در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: این زحمات بر مردم و مدیران شبکه پوشیده نیست، به همین علت بهبود وضعیت معیشت کارکنان در اولویت اقدامات قرار گرفته است.
عضو هیئت مدیره در تاکید اولویت وزیر در خصوص ارتقا سطح رفاهیات کارکنان شرکت ملی پست، گفت: از ماه بعد علاوه بر کارانه طرح ستاپ، برای اولین بار رفاهیات کارکنان پست طبق جدول رفاهیات وزارت ارتباطات پرداخت خواهد شد.
اقبال‌خواه در جریان سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیئت همراه در جلسه شورای اداری پست استان، افزود: در مدت کوتاه حضور سبحانی فر مدیر عامل جدید، شاهد تحولات و تغییرات زیادی در جهت بهبود سطح کمی و کیفی خدمات و ارتقا وضعیت کارکنان هستیم.
وی با اشاره به ایجاد بازارهای جدید خدمات‌رسانی، اظهار داشت: در سایه تعامل سازنده‌ای که مدیر عامل با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها دارد، به زودی شاهد توسعه بازار پست خواهیم بود.
عضو هیئت مدیره با تاکید بر اینکه دریافتی کارکنان پست مطابق شرایط اقتصادی جامعه نیست و کمکی هم از سمت دولت به پست نمی‌شود، افزود: در حالی‌که شرکت ملی پست جزو معدود شرکت هایی است که مطالبات پرسنل را بموقع پرداخت می‌کند.
او همچنین گفت: مدیرعامل پیگیر طرح خرید وانت و پکیچ لباس مناسب برای موزعین به منظور سهولت کار توزیع و ارسال مرسولات پستی است.
اقبال‌خواه در پایان اضافه کرد: با تاکید مدیر عامل در استفاده از ناوگان ریلی به منظور رهسپاری مرسولات تا ۱۷ مهر شاهد ارسال مرسولات با واگن های باری قطار در هشت مسیر چارتری خواهیم بود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: