مدیرعامل خواستار نظارت بیشتر مدیران بر روند توزیع مرسولات پستی شد

مدیرعامل خواستار نظارت بیشتر مدیران بر روند توزیع مرسولات پستی شد
کدخبر : 536012

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: با توجه به افزایش حجم مرسولات پستی در دوران شیوع ویروس کرونا، ضروری است مدیران نظارت بیشتری بر روند توزیع مرسولات داشته باشند.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی‌فر در نشست ارزیابی عملکرد شش ماهه واحدهای اجرایی که عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت کارکنان و مشتریان، خواستار اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از تجمع در باجه های پستی شد.

مدیرعامل+شرکت+ملی+پست+رمضانعلی+سبحانی فر

 

وی بازمهندسی بخش‌های مختلف شبکه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این بازمهندسی باید در اسرع وقت و در تمامی بخش‌های اداری، مالی، نیروی انسانی، قراردادهای همکاری، شبکه حمل و نقل، سامانه‌های نرم‌افزاری و ثبت اطلاعات، انجام شود.

معاون وزیر، سنجش عملکرد تمامی عملیات پستی براساس کارت امتیازی متوازن را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و افزود: در ارزیابی عملکرد باید روح شرکتی بودن و تفکر درآمد-هزینه‌ای، تامین زیرساخت‌های مناسب، نیروی انسانی کارآمد و مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق، مدنظر قرار گیرد.

سبحانی‌فر، موضوع ثبت دقیق و به‌موقع اطلاعات و رصد آن از سوی مدیران استان‌ها را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و افزود: مدیران می‌بایست، تمام اطلاعات به‌ویژه اطلاعات مربوط به ورود و خروج ناوگان حمل و نقل شبکه و مرسولات را به استان‌های خود در زمان واقعی ثبت کنند تا رهگیری لحظه به لحظه‌ای آن از سوی مسئولان و مشتریان امکان‌پذیر باشد.

او ضمن انتقاد از رسوب مرسولات در برخی استان‌ها و با تاکید بر اینکه هاب‌های پستی که به تازگی راه‌اندازی شده ، محلی برای مبادله مرسولات هستند، گفت: تجزیه مرسولات انبوه می‌بایست در مبدا انجام شود تا کار توزیع و تحویل با سرعت بیشتری انجام شود.

رییس هیئت مدیره همچنین اهمیت پیاده سازی مدل اقتصاد دیجیتالی را یادآور شد و گفت: براساس این مدل، باید در کنار جذب ظرفیت های مغفول مانده استان‌ها در زمینه تحویل و ارسال محصولات بومی و محلی، توسعه خدمات نیابتی در چارچوب سرویس‌های باارزش افزوده، با سرعت بیشتری دنبال شود.

سبحانی‌فر تقویت انگیزه و اجرای عدالت در بخش نیروی انسانی را نیز مهم توصیف کرد و گفت: باید برنامه ارتقا شغلی و معیشتی کارکنان براساس نوع و سنوات خدمت در اسرع وقت طراحی و پیاده سازی شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه پست، گنجینه‌ایست که باید از آن به نفع مشتریان و شبکه بهره‌مند شد، خواستار تسریع در طراحی و بازمهندسی بخش‌های مختلف به منظور تحقق اهداف تعیین شده در کوتاه مدت (پایان سال) شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: