سامانه یکپارچه‌سازی ارتباطات مردم با نمایندگان مجلس با همکاری و مشارکت همراه اول رونمایی شد.

سامانه یکپارچه‌سازی ارتباطات مردم با نمایندگان مجلس با همکاری و مشارکت همراه اول رونمایی شد.
کدخبر : 536630

به گزارش شما و اقتصاد: سامانه «پارلمان مجازی ایران» روز گذشته (18 آذر) در مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران، مهدی غیناقی عضو هیات مدیره همراه اول و حسین طهرانی مدیرعامل مبین نت و جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران همراه اول رونمایی شد.

به گزارش شما و اقتصاد: در سامانه تعاملی پارلمان مجازی ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند درباره مهمترین طرح‌ها و لوایح با مردم مشورت و نظرات و پیام‌های مردمی را دریافت کنند.

هر نماینده در پارلمان مجازی ایران دفتر مجازی دارد و مردم می‌توانند به جای صرف وقت و هزینه، مراجعات خود را از طریق دفتر مجازی انجام دهند.
از این پس، رسالت یکپارچه‌سازی ارتباطات مردم با تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با این سامانه و راهبری مدیریت مرکز تماس، پیامک، ایمیل و موارد ارتباطی دیگر از جمله خدمات پارلمان مجازی ایران خواهد بود.
«پارلمان مجازی ایران» با همکاری و مشارکت «همراه اول کسب‌وکار» در مجلس شورای اسلامی ایران پیاده‌سازی و اجرا شده است.
شرکت ارتباطات سیار ایران پیش از این و در طول دوران شیوع کرونا، بستر شبکه امن و اختصاصی خود را در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌های حاکمیتی و دولتی نظیر شورای نگهبان، وزارت کشور و دادگاه ها قرار داده بود تا شرایط دورکاری و برگزاری جلسات آنلاین را برای این نهادها تسهیل کند.
 

 
راه اندازی سامانه «پارلمان مجازی ایران» با مشارکت همراه اول

همراه اول

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: