علیرضا دبیر در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با پست؛

شرکت ملی پست به کمک کشتی کشور آمده است

شرکت ملی پست به کمک کشتی کشور آمده است
کدخبر : 537966

رییس فدراسیون کشتی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پست گفت: شرکت ملی پست به کمک کشتی کشور آمده است تا به تقویت جایگاه این ورزش پهلوانی کمک کند.

 علیرضا دبیر در این مراسم که همزمان با ۱۷ دی سالروز درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی و با حضور رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست و جمعی از قهرمانان کشتی کشور برگزار شد، افزود: پست بدون اینکه نگاه اقتصادی به توسعه همکاری با فدراسیون کشتی داشته باشد، به یاری این ورزش قهرمانی و پهلوان‌پرور آمده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری پست با این فدراسیون هم شامل بخش‌های اجرایی و هم حمایت معنوی می‌شود، همکاری و مشارکت در برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بین فدراسیون کشتی و اداره کل پست استان تهران و طراحی و چاپ تمبر یادبود قهرمانان جهان و المپیک را از مهمترین موضوعات تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون کشتی و پست عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت ملی پست نیز در این مراسم از ورزش کشتی به عنوان نماد پهلوانی، شجاعت و دلیری یاد کرد و گفت: نام و جایگاه مرحوم تختی در فرهنگ ما ایرانیان همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل خدمت به کشتی، خدمت به ارتقا شان این پهلوان نامدار جهان و تلاش در مسیر انتقال اخلاق و منش پهلوانی به نسل فعلی و نسل‌های بعدی است.

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه پست همواره در کنار ورزشکاران و قهرمانان کشور است، افزود: برای رونق بخشیدن به ورزش کشتی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 

 

روابط عمومی شرکت ملی پست

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: