عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست:

هدف از طرح تحول پست، رونق کسب و کارهای دیجیتال است

هدف از طرح تحول پست، رونق کسب و کارهای دیجیتال است
کدخبر : 538918

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در آیین معارفه مدیرکل جدید پست استان قزوین، هدف طرح تحول و سکوی تجارت الکترونیک پست(ستاپ) را رونق دادن به کسب و کارها در فضای دیجیتال دانست.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پست، در این جلسه که صبح امروز با حضور عیسی قبادی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری در اداره کل پست این استان برگزار شد، فریبا مرادی ضمن قدردانی از زحمات رحیم برخورداری مدیرکل پیشین در طول دوران مسئولیتش، اظهار امیدواری کرد: مدیر کل جدید پست با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرائی استان و تلاش همکاران خود بتواند در راستای انجام وظائف محوله موفق و اثرگذار باشد.

پست

 

وی با قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان شبکه پستی کشور در ایام همه‌گیری بیماری کرونا، پست را از سازمان‌های فداکار و خدوم کشور دانست و افزود: پست در ایامی که ادارات دیگر تعطیل یا دورکار بودند، حتی یک روز هم تعطیل نشد و صادقانه در میدان خدمت رسانی حاضر بود.

مرادی با اشاره به اهمیت طرح تحول دیجیتال و پیاده‌سازی سکوی تجارت الکترونیک پست(ستاپ) گفت: این طرح به منظور بازسازی و تحول پست مطابق با راهبردهای جدید و با هدف رونق کسب و کارها در فضای دیجیتال صورت گرفته است.

وی با بیان این نکته که مردم ما لایق بهترین‌ها هستند از مدیریت پست قزوین و کارکنان پست این استان خواست با جدیت تمام مسئله کیفیت را ملاک کار خود قرار دهند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، مشارکت پست را در برگزاری نمایشگاه کتاب ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: دسترسی عموم مردم در سراسر کشور به کتاب‌های متنوع از مهم‌ترین فواید همکاری صمیمانه شرکت ملی پست با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و ما باید قدردان زحمات کارمندان عزیز در این طرح بزرگ باشیم.

در ادامه این مراسم قبادی معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری نیز با تشکر از زحمات رحیم برخورداری، محسن بخشی مدیرکل جدید اداره کل پست استان قزوین را فردی توانمند دانست و افزود: پست از ارگان‌های مهم کشور در بحث توسعه است و این نکته بارها ثابت شده است.

در این مراسم، برخورداری مدیرکل پیشین پست استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش همکاران پست استان گزارش عملکردی از دوره مسئولیت خود ارائه داد.

محسن بخشی مدیرکل جدید پست استان نیز ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات پیش‌رو، نیروی انسانی را مهم‌ترین بخش برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: با همدلی و همراهی همه همکاران می‌توانیم پست استان را به مراتب بالاتری از موفقیت برسانیم.

مرادی در بدو ورود به استان قزوین از بخش‌های مختلف واحدهای ستادی واجرائی پست استان قزوین بازدید کرد و ضمن گفتگو با کارکنان و موزعین این اداره کل، خواستار افزایش سرعت و کیفیت، و انجام به موقع فرآیندهای پستی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: