تقدیر جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از ایرانسل

تقدیر جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از ایرانسل
تقدیر جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از ایرانسل

به گزارش شما و اقتصاد: این دوره از جشنواره، عصر سه‌شنبه ۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، دکتر علی ربیعی سخنگوی دولت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانوادۀ رئیس‌جمهوری و دکتر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سالن حجاب برگزار شد.

در این مراسم، که با توجه به شرایط کرونایی، با حفظ فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی، تعداد کمی از خیّران به صورت حضوری و بیش از ۱۰۰۰ نفر از خیّران مدرسه‌ساز به صورت آنلاین حضور داشتند؛ از ایرانسل برای کمک به امر مقدس مدرسه‌سازی، با اهدای لوح، تقدیر شد.

دیگران چه می خوانند:

ایرانسل، به‌خصوص طی دو سال گذشته، در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکتی، توجه ویژه‌ای به ساخت و تجهیز مدارس در سراسر ایران کرده است.

از جمله اقدامات ایرانسل در این زمینه، می‌توان به اجرای طرح «مدارس درخشان» با هدف تجهیز مدارس مناطق محروم به امکانات رایانه‌ای و شبکۀ اینترنت، احداث و بازسازی چندین مدرسه در مناطق آسیب‌دیده از سیل فروردین ۱۳۹۸ در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و امضای تفاهم‌نامه همکاری با سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و همکاری با این سازمان در طرح‌های مدرسه‌سازی، به خصوص در پویش «آجر به آجر» و تسهیل مشارکت عمومی مردم در مدرسه‌سازی از طریق کد #۲۴* در شبکه ایرانسل، اشاره کرد.

روابط عمومی ایرانسل

تقدیر جشنواره خیرین مدرسه‌ساز از ایرانسل

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟