نماینده مجلس شورای اسلامی :

گسترش فناوری اطلاعات نیاز به خدمات پستی را کم نکرد

گسترش فناوری اطلاعات نیاز به خدمات پستی را کم نکرد
کدخبر : 540544

نماینده مردم شهرستانهای اردل ، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی خدمات نوین پستی را لازمه ارتقای تجارت الکترونیک دانست.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست،  قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم شریف شهرستانهای اردل ، فارسان ، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سیدعبدل درگاهی، مدیرکل پست استان چهارمحال وبختیاری، از پست به عنوان یکی از ارکان اصلی تجارت الکترونیک نام برد و گفت: گسترش فناوری اطلاعات نیاز به پست را بیش از پیش افزایش داد.

قدرت الله حمزه از خدمات بی نظیر و ایثارگرانه کارکنان پست در دوران شیوع کرونا تقدیر کرد و افزود: خدمات این شرکت خدمت رسان و کارکنان پرتلاش آن در اوج این بیماری، ماندگار خواهد شد.

این نماینده مجلس با بیان این که پست با ایجاد راهکارهای مناسب در روزهای کرونایی توانست بسترهای لازم جهت رونق خرید و فروش الکترونیکی و آنلاین کسب و کارها را فراهم کند گفت: بی تردید با توجه به تغییر نیاز مردم،  زیرساخت های پست باید تقویت و از تمامی ظرفیتهای آن استفاده شود.

وی در ادامه خدمات پست را باعث کاهش ترددهای غیرضرور و کمک به سلامت مردم خواند و عنوان کرد: باید سازمانها تشویق به ارائه خدمات نیابتی شوند تا به سلامت و بهداشت جامعه در این موقعیت حساس کمک شود.

مدیرکل پست استان چهار محال و بختیاری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پست استان و برنامه های توسعه ای پیش رو، رساندن به‌ موقع مرسولات به مشتریان را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان شبکه پستی برشمرد.

درگاهی با اشاره به راه اندازی های پستی، از هوشمند سازی نخستین مرکز تجزیه و مبادلات در کشور خبر داد و افزود : با این امر در کنار ارتقای ناوگان حمل و نقل و بهره گیری از تمامی ظرفیت های ریلی و هوایی تلاش شده تاخیر در ارسال بسته ها و امانات، به حداقل برسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: