پیام نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
کدخبر : 540699

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران منتشر شد.

   ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مددخواهی چراغ دل برافروزی

 

جهان آفرینش هیچگاه از حرکت نمی‌ایستد. زمین به انتظار خوب و شرایط ایده‌آل نمی‌ماند و آن زمان که فصل نوزایی و طراوت آفرینش فرارسد، چه دنیا آماده این تحول باشد و چه به سبب هر سختی و آسیب و نقص و آشوب و تنازع، پذیرای آن نباشد، طبیعت، مسیر بازآفرینی خود را می‌پیماید و به بهترین و زیباترین شکل ممکن، خود را نشان می‌دهد.

طبیعت برای ادامه حیات، چاره‌ای جز نو شدن ندارد و می‌داند که جز با پاکسازیِ درون از خشکی و خمودگی و رخوت، ادامه حیات ممکن نیست.

آدمیان نیز مانند طبیعت، فطرتی تحول‌خواه و بهینه‌ساز دارند و تک‌تک ما در هر جایی که نشسته‌ایم با درک اینکه تحول ابتدا از درون ما آغاز می‌شود و اثر آن به همنشین و همکار و هم‌کیش و هموطن ما منتقل می‌شود، می‌توانیم خواستگاهِ اثرگذارترین تغییرات باشیم.

زمان کوتاهی از حضور تیم مدیریتی جدید در شرکت مخابرات ایران می‌گذرد و امیدوار و استوار در کنار همه دوستان، همکاران و تیم مدیریتی در تلاشیم تا بهترین‌ها را برای بزرگ‌ترین شرکت ارتباطی خاورمیانه رقم بزنیم.

طی هر مسیری با چالش‌ها و مسائل مختلف همراه است و شرکتی همچون مخابرات ایران نیز به سبب گستره عظیم ملی و فراگیری خدمات، انتظار بیشتری برای مردم و مشتریان ایجاد می‌کند و علی رغم مسائلی همچون تحریم بین‌المللی و بحران‌های مالی، تمام همت خود را برای تغییر و بهبود شرایط به‌کار می‌گیریم.

سرمایه بزرگ و تکرارناپذیر ما در این مجموعه عظیم، بی‌شک سرمایه انسانی ماست که در قدم اول، بهبود شرایط معیشت این عزیزان باید در اولویت قرار گیرد و با رعایت ضوابط و چارچوب‌های قانونی و طبق برنامه‌ها امیدوارم تغییرات خوبی را برای همه عزیزان به ثمر بنشانیم.

شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکتی با خدماتی همیشگی، باید در مسیر توسعه پیشگام باشد و در بخش نگهداری و گسترش زیرساخت‌ها با دقت و سرعت بیشتر قدم بردارد. فناوری هیچگاه از حرکت نایستاده و ما با تکیه بر توان و همت و اراده جوانان این خانواده بزرگ قطعا روزهای درخشان و پرباری را شاهد خواهیم بود.

در کنار ارائه خدمات مطلوب مخابراتی، قطعا پشتیبانی مشتریان و مشترکان عزیز و ارائه خدمات پس از فروش با بهترین سطح مشتری‌مداری از دیگر وظایف و مسئولیت‌های خطیر ما در شرکت مخابرات است.

اگرچه این روزها همه ما در ایران و جهان دست به گریبان بیماری نامعلوم و پیچیده هستیم اما همه تلاش خود را برای ارائه بهترین‌ها به مردم عزیز خواهیم کرد.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی همکاران شرکت مخابرات ایران که با وجود شرایط سخت یک سال گذشته، با همدلی در کنار هم برای ارایه خدمات بهتر و مناسب به مشتریان تلاش کردند؛ سالی سرشار از خیر و برکت و نیکی و سلامتی برای همه شما گرامیان از خداوند متعال مسئلت دارم.

در پناه حق، پایدار باشید.

 

مجید سلطانی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: