مهندس سلطانی:

شناسایی و حل موانع رشد تولید در صنعت ICT، راهبرد مهم مجموعه مخابرات است

شناسایی و حل موانع رشد تولید در صنعت ICT، راهبرد مهم مجموعه مخابرات است
کدخبر : 541084

​مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار نوروزی که به صورت ویدئوکنفرانس امروز شنبه 14 فروردین ماه برگزار شد، ضمن تشریح اولویت های شرکت مخابرات در سال 1400 گفت: شناسایی و حل موانع رشد تولید در صنعت ICT، راهبردی مهم در مجموعه مخابرات برای توسعه بازار ارتباطات کشور است.

مهندس مجید سلطانی ضمن تبریک آغاز سال نو وتقارن فرخنده این ایام با اعیاد ماه شعبان، اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است و شرکت مخابرات ایران نیز در همین راستا، حداکثر تلاش خود را در جهت مانع زدایی از تولید در حوزه مخابرات طبق برنامه مدونی که تهیه شده است، انجام می دهد.

وی افزود: عدم تناسب درآمد و هزینه یکی از موانع اصلی افزایش تولید در صنعت مخابرات است که امسال به صورت گسترده طبق برنامه ای مدون ، این مساله اساسی در تمام کشور به صورت هماهنگ و کاربردی برای مدیران حاکمیتی و حوزه ارتباطات تشریح شود و اهمیت ترمیم تعرفه ها در پیشرفت حوزه ارتباطات و مانع زدایی از این بخش مشخص شود.

مهندس سلطانی با برشمردن تاثیر مدیریت جهادی در شرکت گفت: مانع زدایی از تولید، با توجه به حجم عظیم ارائه خدمات و اهمیت صنعت مخابرات، بسیار مهم است و نکته اصلی، اتصال مخابرات مناطق به این طرح و برنامه بنیادی شرکت در جهت پشتیبانی تولید است که با توجه به مطالب پیش گفته، به جز با یک مدیریت جهادی و مبتنی بر اقدام، قابل حصول نیست.

وی خاطرنشان کرد:  مناطق مخابراتی، نقش محوری در شرکت مخابرات ایران دارند و امسال با تمرکز بیشتر بر فعالیت های هر استان به صورت هفتگی، تلاش داریم تا توسعه و گسترش حوزه مخابرات را در مناطق مختلف به صورت متوازن و پویا دنبال کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان تصریح کرد: برای رفع موانع پیشرفت و تحقق جهش تولید در مناطق مخابراتی، همکاری و هم افزایی حوزه های ستاد و مناطق در تمام حوزه ها ، در مورد روش های مانع زدایی از تولید باید به صورت متناوب و همیشگی انجام شود و این کلید موفقیت شرکت مخابرات در سال جاری است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: