مهندس سلطانی: تلاش حداکثری توسعه مخابرات در سال۱۴۰۰

مهندس سلطانی: تلاش حداکثری توسعه مخابرات در سال۱۴۰۰
کدخبر : 541211

​مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش درآمد و سرمایه گذاری بهینه، سرلوحه برنامه های شرکت مخابرات ایران در سال 1400 قرار گرفته، که رشد و توسعه مخابرات کشوررابه ارمغان خواهد آورد.

به گزارش شما واقتصاد به نقل از  اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مهندس سلطانی در نشست شورای مدیران مخابرات منطقه تهران که یکشنبه ۱۵ فروردین ماه سال جاری برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان بسترساز و پیشران توسعه کشور به گونه ای عمل خواهد کرد که موجب یاس دشمنان نظام شود.

663960de-0cd4-4446-935f-220cef98ef5c

وی با اعتقاد به اینکه وضعیت ICT  کشور، شایسته نظام نیست، خاطر نشان کرد: سیاست ما در سال 1400 حرکت بسوی رشد و توسعه همه جانبه، با تامین منابع مورد نیاز است و در این مسیر با هماهنگی و تعامل با سیاستگزاران و تصمیم گیران دلسوز و آگاه، می کوشیم تا با حداقل هزینه ها، بیشترین درآمد کسب شود.

 

مهندس سلطانی، درک و شناخت صحیح شرایط موجود و نقش اثرگذار مخابرات در توسعه کشور توسط نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های تصمیم گیر از جمله شورای رقابت را عاملی مهم در مسیر عادلانه سازی تعرفه های مخابرات دانست و افزود: دشمنان از هرگونه پیشرفت کشور در هر زمینه ای که باشد ناراحت می شوند، اما به فضل الهی و همراهی و تعاملات صورت گرفته شده و با کمک تمامی مدیران و کارکنان خدوم شرکت مخابرات ایران، شاهد رفع موانع خدمات رسانی و مشکلات قبلی خواهیم بود.

7be13642-4a44-455e-aec9-f489e0b2862b

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از انجام هماهنگی لازم برای رفع موانع تامین منابع برای توسعه زیرساخت ها و ارایه خدمات بهتر مخابراتی خبر داد و بر لزوم گسترش برنامه ها و در نظرگرفتن اهداف توسعه ای متعالی تر تاکید کرد و به مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: دل تان قرص باشد و مطمئن باشید با مانع زدایی ها و پشتیبانی مستمر، برنامه های توسعه ای که در نظر گرفته اید با تلاش مضاعف محقق می شود. 

75a1883e-28ff-420e-ab06-ef638addd551

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در گذر قریب به 17 سال، تعرفه های مخابراتی به هیچ عنوان متناسب با میزان تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی رشدی نداشته است، تصریح کرد: در صورت تعیین تعرفه مناسب با تورم، امکان تجهیز و نوسازی شبکه مخابرات در سالیان گذشته و به مرور زمان فراهم می شد. هر چند با تلاش جهادی و دست خالی باز هم با تکیه بر اعتقادات نشات گرفته از باورها و ارزش ها، شاهد شبکه ای مطلوب در تهران بزرگ هستیم.

 

مهندس سلطانی، مخابرات منطقه تهران را حایز جایگاه بین المللی در پایتخت کشور نام برد و افزود: ارایه خدمات ارتباطی و مخابراتی در ام القرای جهان اسلام که کانون توجهات است، مقوله ای حساس و خطیر بوده و در زمینه تامین منابع مورد نیاز برای مخابرات منطقه تهران با اولویت بندی های انجام شده، مشکلی نخواهیم داشت.

 

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، آینده مخابرات را بسیار روشن توصیف کرد و برای  مدیران و مخابرات منطقه تهران رسالت ها و وظایف مهمی از جمله برقراری ارتباط موثر با مسئولان و تصمیم گیران، ارایه اطلاعات شفاف در قالب برنامه های رسانه ای و اقناع افکار عمومی برای دستیابی هرچه سریع تر به اهداف و تحقق برنامه های توسعه ای برشمرد.

 

وی ارتباط مستمر و تعامل هرچه بیشتر میان حوزه ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران را مورد تاکید قرارداد و خواستار برگزاری نشست های مستمر در دوره های زمانی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: